User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.1.2025 / 06:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > polttettujen dvd elokuvien toimivuus ps2:ssa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Polttettujen DVD elokuvien toimivuus PS2:ssa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
bittipää
Newbie
_
3. syyskuuta 2003 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiko PS2:ssa poltetut DVD elokuvat, vaatiiko jonkun tietyn formaatin toimiakseen? (Siis esim. UDF 1,02)
Staff Member

32 tuotearviota
_
3. syyskuuta 2003 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/16315
tollasta pientä vaan löyty.
http://www.chipzone.com/backuphelp.cfm
tuolta löytyy
You will need to use blank DVD-R media ("DVD minus R") to burn a DVD backup. DVD+R media ("DVD plus R") will not work.

Se uudempi PS2(en tiedä onko myynnissä) pitäs virallisesti sitten tukea DVD+-R(W) kiekkoja.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. syyskuuta 2003 @ 14:30

hörhö
Junior Member
_
3. syyskuuta 2003 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä en ainakaan oo saanut toimimaan muuten, kuin polttamalla video-dvd:ksi neron 6 versiolla. toi UDF 1,02 ei siis mulla toiminut.en tiedä mitä ihmeellistä tossa video-dvd poltossa on, mutta sillä näkyy mun lg kotiteatterissakin, mutta muilla tavoin poltetut levyt ei näy!?!?
p.s. mun pleikkari on vieläpä modattu.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. syyskuuta 2003 @ 16:44

bittipää
Newbie
_
3. syyskuuta 2003 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitosta vaan. Täytyypä polttaa "videona".
Mainos
_
__

_
vzk
Junior Member
_
4. syyskuuta 2003 @ 07:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poltin Maxell DVD+R 2x(2.4x)(vihreä kansi) levylle elokuvasta backupin ja toimi PS2:sessa. toisen +RW levy ei suostunut koneessa pyörähtämään.

polttimena toimi LG GSA-4040b asema ja TMPGencin DVD Authoring softa
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > polttettujen dvd elokuvien toimivuus ps2:ssa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy