User Käyttäjä Salasana  
   
tiistai 1.10.2024 / 12:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > onko pakko jos ei tahdo
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Onko pakko jos ei tahdo
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Judde
Newbie
_
11. maaliskuuta 2007 @ 20:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...ostaa digiboxi+tv tai digivirittimen sisältämä tv?
Vosiko pärjätä tietokoneessa olevalla digisovittimella + hdmi-liitännällä varustetulla näytöllä? Tosin nuo isot näytöt taitavat olla saman hintaisia kuin tv:t. Mutta jos hankkisi tietokoneen rinnalle tv:n, jossa pääpaino olisi näytön laatu ja liitännät.
Olen ymmärtänyt, että useimmalla tietokoneensa tv:oon liittäneellä on lisäksi digiboxi tai tv jossa on digiviritin.
Johtuneeko tietokoneen käytettävyysongelmista tv käytössä vielä nykyisellään?
Senior Member

20 tuotearviota
_
12. maaliskuuta 2007 @ 02:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mä ainakin ostaisin boksi+tv, koska tietokoneet on semmosia, että tiedä toimiiko vaiko eikö. Tosi mukavaa jos tulet vauhdilla himaan katsomaan jotain ohjelmaa ja oho, kone ei lähdekkään päälle. Sitten jos Pop-Upit hyppii tv-lähetyksen eteen, siinä saa kokoajan olla hiiren ja näppiksen edessä.
TrueMetaI
Newbie
_
12. maaliskuuta 2007 @ 04:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee:
Kyllä mä ainakin ostaisin boksi+tv, koska tietokoneet on semmosia, että tiedä toimiiko vaiko eikö. Tosi mukavaa jos tulet vauhdilla himaan katsomaan jotain ohjelmaa ja oho, kone ei lähdekkään päälle. Sitten jos Pop-Upit hyppii tv-lähetyksen eteen, siinä saa kokoajan olla hiiren ja näppiksen edessä.
No kannattaa pitää se tietoturva kunnossa nii ei tuu pop-uppeja... :D
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
12. maaliskuuta 2007 @ 04:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, sen voi sanoa varmasti alkuperäiseen kysymykseen, että ei ole pakko. Eikä ole pakko olla edes HDMI-liitännällä varustettu näyttö, esim. itse katselen telkkaa joskus läppärillä ja USB-digiTV-tikulla ja joskus työhuoneen putkinäytöltä.

Tietokoneen käytettävyys ei kyllä vieläkään ole TV:n tasalla ja ohjelmat pyrkivät kaatuilemaan tai sekoilemaan välillä. Tietysti jos koneen erityisesti pyhittäisi TV:n katseluun / videotallentimeksi, niin kaipa sen käyttö esim. MediaPortalin ja kaukosäätimen kanssa voisi ola samalla viivalla jonkun vähän monimutkaisemman digiboksin kanssa.
Mainos
_
__
 
_
Judde
Newbie
_
12. maaliskuuta 2007 @ 15:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noinhan se usein saattaa olla, että tietsikat ovat epäluotettavia. Näkisin kuitenkin, että tuollaisessa televisio, dvd, radio, valokuva -käytössä rauhoittaisin ko laitteiston etupäässä noihin hommiin ja ehkä internet selailuun. Ei ehkä kannattaisi asennella hirveästi ylimääräisiä ohjelmia. Ainakin työkoneet, joissa asentelu on useinkin rajoitettu, toimivat varsin luotettavasti ...
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > onko pakko jos ei tahdo
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy