User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 08:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > löytyiskö tähän sopiva homebrew ohjelma?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Löytyiskö tähän sopiva homebrew ohjelma?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sutila
Junior Member
_
12. maaliskuuta 2007 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs etin semmosta homebrew ohjelmaa tai jotai selain juttuu tai jotai joka listais kaikki mun homebrew jutut ja varmuuskopioidut pelit. Mullaku on 2gb muistikortti iha täynnä noita ni alkaa olla ärsyttävää selailla sieltä psp:n xmb:ssä niitä.

Mun firmis on 3.10 oe-a´
j0p0
Senior Member
_
12. maaliskuuta 2007 @ 12:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kai niitä ny niin paljoo oo? Ja kylhän se homebrew ohjelmakin sieltä peli valikosta löytyy :D. Joku tiedostohallinta homebrew oli iFind. Eti jostain pspupdatesin download osiosta nii varmaa löytyy.

Zotac 8800gt, x2 3600+, 2gb, sonta 2 + samsung 206bw
sutila
Junior Member
_
12. maaliskuuta 2007 @ 13:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeilin sitä mut siin on vaa jotai flash pelejä ja muita juttui mut ei noit mun omii pelejä. Haluisin vaa nähä mun koko game150 kansion sisällön sillei et näkyis mahollisimman monta ruudulla

psp firmis historia: 2.50 --> 2.60 --> 2.71 --> 1.50 --> 3.02 oe-a --> 3.02 oe-b --> 3.03 oe-a -- 3.10 oe-a --> 3.10 oe-a´--> 1.50 --> 3.03oe-c --> crash -->recovery -> 1.50 -->3.03 oe-c --> 3.40 oe-a
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > löytyiskö tähän sopiva homebrew ohjelma?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy