User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 14:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > nokia 260t
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia 260T
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Juikki8
Newbie
_
15. maaliskuuta 2007 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiko Canal+ -ohjelmakortti oikean puoleisessa korttiluukussa? Vai täytyykö hommata CA-moduuli ja laittaa kortti vasempaan korttiluukkuun.
fevrier
Junior Member

2 tuotearviota
_
16. maaliskuuta 2007 @ 19:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uskoisin, että varmasti toimii kummalla tahansa conax-paikalla, eikä tarvi hankkia mitään muuta. Oma kysymykseni sinulle "Juikki8" olisi se, että koska ja mistä olet saanut hankittua "Nokia"-tuotemerkillä varustetun boxin? Käsittääkseni Nokia myi luvan käyttää tuotemerkkiänsä vielä jokunen aika sitten, mutta nykyään ei kai Nokian boxeja ole olemassakaan. Oikaiskaa,jos olen hakoteillä.
fevrier
Junior Member

2 tuotearviota
_
16. maaliskuuta 2007 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kirjoittanut ns. vastauksen jo useampaan viestiin tänä yönä.Sinähän et maininnut kai sanaakaan Nokiasta, joten olen pahoillani, kun tuli kai sekoitettua pari selvästikin eri asiaa. Sinun kohdallasi kuitenkin uskon,että kommenttini alku lienee oikein (jos unohdat sen "Nokia"-loppukaneetin).
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > nokia 260t

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy