User Käyttäjä Salasana  
   
tiistai 1.10.2024 / 12:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > lcd-tv hintavertailu 15.03.07
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
LCD-TV Hintavertailu 15.03.07
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
j4n1
Newbie
_
15. maaliskuuta 2007 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vertailin valtavan määrän 32-37" LCD taulutelevisioita ja tässä tämänpäivän hinnat. Joku voisi kommentoida mikä noista televisioista on paras. Tai ehkä se on sittenkin parempi kun menee itse liikkeisiin ja katsoo minkä TV.n kuva miellyttää eniten.
Nämä ovat siis tämänpäivän 15.03.2007 hintoja ja mukana on myös tarjus hintoja.

Käy katsomassa vertailu sivuiltani http://big.goldeye.info/index.php



p.s.Olisin laittanut nuo hinnat suoraan tänne sivulle mutta kun tähän ei saa laittaa html-tageja.
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
17. maaliskuuta 2007 @ 08:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

j4n1
Newbie
_
17. maaliskuuta 2007 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dodii.
Televiissio on nyt hankittu, eli päädyin tähän Sony KDL-32V2500
malliin 3 syystä.
1. Kuva ihan OK luokkainen. (Toinen vaihtoehto olisi ollut Samsung LE-32R77 hinta noin 1199?)
2. Television ulkonäkö on mielestäni erinomainen.
3. Expert liikkeessä myyjä pudotti hintaa jo alennuksessa olevasta 1499? hinnasta 1390? kun mainitsin että Markantalo myy sitä tuohon hintaan. (Olisin tietysti saanut Markantalossa tingittyä tuosta normi hinnasta vielä alapäin mutta en jaksanut enää siihen.)

No sitten TV kotiin ja eikun käyttämään sitä.
Kun alku vaikeuksien jälkeen aloin osata käyttää sitä ja sain asetukset yms. valmiiksi, kokeilin vielä vanhaa VHS nauhuriani eli JVC-merkkistä sellaista. Ei kuva video kasetilta katsottaessa ollut todellakaan hyvä vaan paljon huonompi kuin mitä vanhalla tavallisella teeveellä katsottuna. Mistä mahtaa johtua? En keksinyt siihen mitään järkevää syytä enkä asetuksia millä kuva olisi parantunut. Video on kytketty scart-kaapelilla suoraan teeveehen.

Silti olen tyytyväinen valintaani. Täytyy ostaa vielä joku kovalevyllinen tallennin jossakin vaiheessa ja voin luopua tuosta VHS-formaatistani =).

Yksi iso MUTTA tässä vielä olisi. Eli kun sitten ihailin tuota televisiotani kaikessa rauhassa ja siis kun olin saanut asetukset yms. valmiiksi, huomasin teeveen kyljessä naarmun. Ei kauhehan iso eikä näkyvä mutta näkyy kummiskin ja varmasti valoisalla säällä erittäin hyvin. Mitenkä myyjä mahtaa reakoida? Mitä jos myyjä väittää että olen tuon itse aiheuttanut? Eli mahtaisinko saada naarmuttoman teeveen vaihdossa? Vai jäänkö nuolemaan näppejäni tässä asiassa? Vähän tuo naarmu tuossa haittaa kun se juuri näkyvälle suunnalle sattuu olemaan.
TÄSSÄ vielä kuva naarmusta.
Ja TÄSSÄ kuva masiinasta.

Vielä sen verran tuosta mun hintavertailustani että nuo tuossa listassa näkyvät hinnat perustuvat kyseisten firmojen netistä löytyviin hintoihin. Liikkeeissä käydessä hinta oli yleensä sama joissakin malleissa ja liikkeissä tosin hinnassa oli muutaman kympin hintaeroja netissä ilmoitettuun hintaan. Mutta yleisesti ottaen kannattaa verrata hintoja koska säästösi saattaa olla useita satoja euroja. Esimerkiksi itse huomasin parhaimmillaan hintaeron olevan jopa 700? ja noin parisataa euroa oli erittäin yleinen hintaero liikkeiden välillä. Ja tietysti tinkimällä saa hintaa vielä alaspäin. Tosin en sitten tiedä sainko tinkimisen takia itse sitten jonkun asiakaspalautuslaitteen jossa oli tuo naarmu vai oliko tuo vain huonoa tuuria. Päivitän vielä ehkä tuon hintavertailuni liikkeiden todellisiin myyntihintoihin jos vaan jaksan. Vielä sen verran että aika suuri ero hinnoissa on myös saman liikeketjun sisällä (eli Expert, veikonkone ja konepiste) kuin myös kaupungeittain eli Helsinki ja Vantaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. maaliskuuta 2007 @ 15:50

Mainos
_
__
 
_
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
17. maaliskuuta 2007 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Johtuskohan tuo vhs.n huono kuva siintä, sonyssa niin tarkka kuva että näyttää korostetusti kaikki vhs-videon virheet. Samaa havaittavissa täälläkin kun katsoo näytön kautta.

Kyllähän tuosta naarmusta kannattaa käydä asiallisesti keskustelemassa, vaihtoon tai hinnan alennusta. Jos oli paketissa etkä hyllystä ostanut, tuskin myyjä pystyy näyttämään etteikö naarmu olisi ollut asiallisesti varmaan hoituu ok.

Hinta homma kyllä hyvin huomioitu, paras itse näkemäni oli lähes paritonnia 40"näytössä.

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > lcd-tv hintavertailu 15.03.07
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy