CS: Source tökkii ja pahasti
|
|
Member
4 tuotearviota
|
17. maaliskuuta 2007 @ 18:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Normaalisti fps-conffeilla peli toiminut ihan hyvin 1280 x 1024 resoilla ja medium textuureilla sun muilla. Tänään kuitenkin alkoi yhessä vaiheessa tökkiä pahasti, eikä fps noussut vaikka grafiikoita laski kuinka. Kokeilin piruuttani pienimmällä resolla ja huonoimmilla graffoilla ja fps oli silti < 50.
Mistä voi johtua? Grafiikka-asetuksia kun muuttaa, valittaa consoleen tämmöstä punasella värillä:
Resize parent (panel(pricelabel) -> parent(BlackMarket_Labels)) not sized yet!!!
Ja tuo tulee monta kertaa peräkkäin. Siis tuo virheilmoitus.
Missä vika?
Sonata III | i5 750 | GTX 560TI | 8GB DDR3 | Win7 64bit
|
Member
4 tuotearviota
|
24. maaliskuuta 2007 @ 11:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Consoleen tynkee näköjään kaverillakin tuota punaista virheilmoitusta tai vastaavaa oikein urakalla. Nyt toimii Source taas kuten ennenkin, jotain ongelmia oli, jotka saattoivat johtua koneen muista ropleemoista.
|
zalazane
Suspended due to non-functional email address
|
29. maaliskuuta 2007 @ 15:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Kun pingi mulla nousee ni laitan consolen pois ja reconnect :)
|
Member
4 tuotearviota
|
29. maaliskuuta 2007 @ 17:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zalazane: Kun pingi mulla nousee ni laitan consolen pois ja reconnect :)
Eipä ollut pingistä/netistä tuo tökkiminen kiinni.
|
Tumpelooo
Inactive
|
30. maaliskuuta 2007 @ 07:12 |
Linkki tähän viestiin
|
ööh..moon naab..ja haluisin tietää miten Helevetissä Counter strike Sourcessa saa consolen auki!?!?! kun se ei tuosta § <-näppäimestäkään aukee..mitään infoaa?
wnb 1337
Wibii!!!! :P woot =)
|
Member
4 tuotearviota
|
30. maaliskuuta 2007 @ 09:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tumpelooo: ööh..moon naab..ja haluisin tietää miten Helevetissä Counter strike Sourcessa saa consolen auki!?!?! kun se ei tuosta § <-näppäimestäkään aukee..mitään infoaa?
wnb 1337
Vähän voisi miettiä millaista kieltä kirjoittaa. Vaikka myönnätkin olevasi naab, niin asian voi ilmaista muillakin tavoilla. Voisi saada asiallisempia vastauksiakin. ;)
Mutta itse consolesta. Etene seuraavasti:
Steam -> My games -> Counter Strike Source (oikea näppäin) -> Properties -> Set launch options... -> sitten kirjoitat: -console
Tämän jälkeen consolen pitäisi toimia, kun käynnistät pelin. Jos haluat, että console aukeaa vaikka F3:sta niin kirjoita vielä seuraava komento consoleen:
bind "F3" "toggleconsole"
Tuon komennon jälkeen, kun suljet consolen ruksista, pitäisi sen aueta uudelleen pelitilassa, kun painat F3:sta. Jos toimii tuolla tavalla, niin voit poistaa -console:n Launch options:sta.
Vastauksen olisit saanut nopeammin selville kirjoittamalla Googleen "Counter Strike Source Console", mutta nyt pitäisi ainakin olla selvä homma.
|
Tumpelooo
Inactive
|
30. maaliskuuta 2007 @ 20:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitän ja kumarran.. *Pahoittelee syvästi kielen käyttöään)
|
Member
4 tuotearviota
|
31. maaliskuuta 2007 @ 11:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tumpelooo: *Pahoittelee syvästi kielen käyttöään)
Ihan vain noin yleinen suositus. :)
|
Tumpelooo
Inactive
|
1. huhtikuuta 2007 @ 16:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Jooh..mutta kumminkii mulla ei toi konsoli aukee millään tempulla.. :// pitäs hommata jostain joku pirun Welho kikkailemaan ton mulle :)
|
Mainos
|
  |
|
Member
4 tuotearviota
|
2. huhtikuuta 2007 @ 12:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tumpelooo: Jooh..mutta kumminkii mulla ei toi konsoli aukee millään tempulla.. :// pitäs hommata jostain joku pirun Welho kikkailemaan ton mulle :)
Varmista, että itse pelin asetuksissa on ruksi kohdassa Enable developer console (~). Tuo löytyy seuraavasti: Settings -> Keyboard -> Advanced...
Sen jälkeen lisää tuo -console kyseiseen kirjoituskenttään, jonka mainitsin alkuperäisessä console-viestissä. Pelin uudelleenkäynnistyksen yhteydessä konsoli pitäisi aueta myös.
|