User Käyttäjä Salasana  

maanantai 22.9.2025 / 01:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > demonoid
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Demonoid
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
araski
Newbie
_
18. maaliskuuta 2007 @ 08:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moikka!
Olisi sellainen pyyntö, että jos jollakin on käyttäjätunnus www.demonoid.com p2p-sivulle niin lähettäisi minulle kutsun(Invitation) minun sähköpostiini *edit by Jannejt*. Nopein voittaa.

Kiitos.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. maaliskuuta 2007 @ 13:23

chegardo
Member
_
18. maaliskuuta 2007 @ 10:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1. Täällä oli ainakin joskus invitenvaihto topic.
2. Ei s-posti osoiteitta foorumille.
3. Lue säännöt.
4. Lue säännöt toiseen kertaan.

Don''t Hate The Player, Hate The Game!
Peppi_
Member
_
19. maaliskuuta 2007 @ 07:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Demonoid on aika usein auki ilman inviteäkin. Taisivan kyllä joku aikaa sitten vähentää sitä aukioloa, mutta ennen oli muistaakseni joka perjantai.

--
Risupuu
Junior Member
_
19. maaliskuuta 2007 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse voin inviten antaa jos annat screenshottia Share/Download ratiosta joltain toiselta sivulta.
En nimittään kenellekkään leecherille anna inviteä koska jos antaa inviten jollekkin joka bannataan niin itsellekkin tulee bannia.
Senior Member

8 tuotearviota
_
6. toukokuuta 2007 @ 07:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Inviten vaihto ketju on suljettu ja siihen en kyllä näe hyvää syytä. Joka tapauksessa mulla on muutama invite codee jotka voin vaihtaa torrentleech.org tunnuksiin. Private messagea mulle niin sovitaan asiasta paremmin.

Rig 9000 | Toissakesän sadosta ylijäänyt reilusti käynyt peruna
Rig 9001 | Viimekesän sadosta ylijäänyt miedosti käynyt peruna
Senior Member

8 tuotearviota
_
6. toukokuuta 2007 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nönniin. Sain sitten ne tunnukset tonne torrentleechiin joten seuraava treidi olis demonoid sulle, blackcats mulle. Pm:ää mulle jos kiinnostaa.

Junior Member
_
28. toukokuuta 2007 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo elikkäs Demonoidiin kutsua pyytäisin. Jos vaikka joku ystävä sellaisen ylimääräisen sattuisi omistamaan?

Muoks: privaa vaan jos löytyy

Fluff.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. toukokuuta 2007 @ 18:42

tu0pp1
Newbie
_
30. toukokuuta 2007 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi kaikki! Oon kauan metsästänyt inviteä Demonoidiin.
Olen jo auvan aikaa sitten luopunut toivosta, mutta toivo heräsi taas ;)
Olisin kiitollinen sille, joka voisi lähettää inviten minulle.
Vastineeksi ensimmäinen kutsun lähettänyt saa minulta inviten Joostiin !!!

Sähköposti on: *edit by Jannejt*

Kiitoksia etukäteen! ;D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. toukokuuta 2007 @ 11:43

Moderator

7 tuotearviota
_
30. toukokuuta 2007 @ 11:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tu0pp1, luethan säännöt sähköpostiosoitteen lähettämisen suhteen ;)

Senior Member

8 tuotearviota
_
3. kesäkuuta 2007 @ 18:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Here is the invitation code ffztunrjihe and account registration address http://www.Demonoid.com/register.php?with_invite=1.
Just make sure you don't get warned or banned. If you have low share ratio, you will get warn before ban. Have fun!

Here is the invitation code nsn8etouhqxn and account registration address http://www.Demonoid.com/register.php?with_invite=1.
Just make sure you don't get warned or banned. If you have low share ratio, you will get warn before ban. Have fun!

Here is the invitation code qifr18st and account registration address http://www.Demonoid.com/register.php?with_invite=1.

^^ Tossa kolme koodia. En jaksa ruveta lähettelee niitä privassa. Lisää laitan sitten ku nuo on käytetty. :)

Junior Member
_
4. kesäkuuta 2007 @ 05:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. heinäkuuta 2012 @ 23:06

tossu
Inactive
_
4. kesäkuuta 2007 @ 06:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samat sanat! Demonoidiin on tosi hankala ainakin nykyään päästä, reggaus ei ole auki kuin hetken ja silloin tällöin pari kertaa kuussa.

Kiitos!

Mainos
_
__

_
Moderator

7 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2007 @ 22:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tämä vaikuttaa puhtaasti invite -ketjulta joten:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/518170

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > demonoid

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy