outo fps (cs 1.6)
|
|
nagsumies
Suspended due to non-functional email address
|
18. maaliskuuta 2007 @ 11:49 |
Linkki tähän viestiin
|
mua on tässä jo jonkun aikaa ärsyttäny tää mun fps joka ei vaan suostu pysymään sadassa.. koneessa geforce 6600gt, amd athlon 3200+ ja 1 giga RAM eli kyllä CS:n pitäis 100fps mennä lähes kiinteästi. minkäänlaiset fps modelit tai conffit eivät vaikuta näihin droppeihin. neuvoja kellään?
|
Limasika
Senior Member
1 tuotearvio
|
18. maaliskuuta 2007 @ 14:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Hieman offtopic, mutta miksi kaikilla pitää CS:ssä ja muissakin fps-peleissä olla fps sen sata? miksei 80fps riitä? Pystyykö edes näyttösi refreshaamaan 100 kuvaa sekunnissa? ei ymmärrä..
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
18. maaliskuuta 2007 @ 17:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt teit Limasika virheen. Kaikki CS-intoilijat alkavat huutaa FPS:än vaikutusta "ounaamiseen". :)
Ja itse aiheeseen: Eikö grafiikoiden tason lasku auta?
Asus P5Q-Pro | Intel Q9550 @3.65ghz | 4GT -800 | EVGA GTX295 | Corsair HX650 | Antec p182b
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. maaliskuuta 2007 @ 17:01
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
18. maaliskuuta 2007 @ 17:15 |
Linkki tähän viestiin
|
sama fps on minulla tässä mobilty radeon x1300 ja voodoo3 3000
1.kone intel core 2 quad Q6600 3,2GHz B3,ATI Radeon HD4890 ,asus p5k, 4gb ddr2. Samsung T220HD 22" Näyttö.
2.kone FSC Amilo Pi 5030, T7250, HD2300, 3gb ram Samsung 226BW 22" näyttö
3.kone AMD 64 3200+ 2.204ghz, 1,5gb ram,6600gt. Samsung 226CW 22" näyttö
Ja kiviäkin kiinnostaa minun koneeni :)
|
Senior Member
|
19. maaliskuuta 2007 @ 11:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja muuten, Limasika, näytön virkistystaajuudella ei ole mitään tekemistä Fps:n kanssa jos Vsync on poissa käytöstä :)
"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
|
Member
2 tuotearviota
|
19. maaliskuuta 2007 @ 13:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Tässä ohjeet CS 1.6:n vanhentuneen OpenGL-ajurin päivittämiseen. Kaverin koneelle tuli eilen viimeeksi päivitettyä ja fps-ongelmat katosivat.
[offtopic] Limasika, fps vaikuttaa Counter Strikessä suoraan rekyyliin ja tähtäimen palautumiseen. Siksi sen on suositeltavaa olla 100 kaikissa tilanteissa[/offtopic]
#afterdawn.com @quakenet
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
20. maaliskuuta 2007 @ 02:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos umpSh.
Lainaus: fps vaikuttaa Counter Strikessä suoraan rekyyliin ja tähtäimen palautumiseen.
Olen miettinyt jo pitkään, että mikä suoranainen peliin vaikuttava helpotus tuosta korkeasta FPS:ästä tulee. Noita "pääsee parempiin paikkoihin"-hässäköitä en vain pysty käsittämään. :)
EDIT: Taas suurimmat hätäkirjoitusvirheet pois.
Asus P5Q-Pro | Intel Q9550 @3.65ghz | 4GT -800 | EVGA GTX295 | Corsair HX650 | Antec p182b
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. maaliskuuta 2007 @ 02:12
|
nagsumies
Suspended due to non-functional email address
|
20. maaliskuuta 2007 @ 14:48 |
Linkki tähän viestiin
|
päivitin tuon Opengl ohjeen mukaan, ja ku tässä kiireissäni kokeilin niin se näytti auttavan, kiitos!
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
22. maaliskuuta 2007 @ 20:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Olen miettinyt jo pitkään, että mikä suoranainen peliin vaikuttava helpotus tuosta korkeasta FPS:ästä tulee. Noita "pääsee parempiin paikkoihin"-hässäköitä en vain pysty käsittämään. :)
En ole countteriin perehtynyt, mutta ainakin codissa joihinkin paikkoihin pääsemiseksi vaaditaan 125, tai 333 fps. Silloin varmaan puhutaan noista "paremmista paikoista" minne eivät kaikki voi päästä huonon fps:n takia.
lol
|
Senior Member
|
24. maaliskuuta 2007 @ 06:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Vastauksena kysymykseen ehdotan että kokeile toista palomuuria, ZoneAlarm on muutaman kerran aiheuttanut ongelmia. Jos virustorjunta alkaa päivittämään itseään, niin sekin aiheuttaa fps:n tippumista.. kuten myös mesen tuleva viesti tiputtaa itselläni DoDissa hetkellisesti fps:ää.. Toisin sanoen jonkun ohjelman käynnistyminen taustalla yleensä selittää tuollaiset väliaikaiset tippumiset.
Sitten offtopikkia.
Lainaus: En ole countteriin perehtynyt, mutta ainakin codissa joihinkin paikkoihin pääsemiseksi vaaditaan 125, tai 333 fps. Silloin varmaan puhutaan noista "paremmista paikoista" minne eivät kaikki voi päästä huonon fps:n takia.
mitä v**tua..
kyllähän sen ymmärtää jos on jonnekkin paikkaan meno ajoituksesta kiinni, niin silloin esim. kyykkyyn menemisen ajoittaminen onnistuu paremmin 333 fps:llä kun 30:llä.. Mutta muuten peli on koodailtu päin hevon persettä, jos esteet muuttuvat sitä mukaa, mitä parempi kone pelaajalla on alla.
It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. maaliskuuta 2007 @ 06:40
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
24. maaliskuuta 2007 @ 08:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Tässä taidetaan "paikoilla" tarkoittaa servereitä?
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
24. maaliskuuta 2007 @ 09:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei. Vaan codissa esimerkiksi pystyy 333 fps:llä hyppäämään suoraan tynnyrin päälle, ja sitä kautta sitten hyppimään paikkaan mihin ei välttämättä pääse huonommalla fps:llä.
lol
|
Senior Member
|
24. maaliskuuta 2007 @ 11:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti smaga: Ei. Vaan codissa esimerkiksi pystyy 333 fps:llä hyppäämään suoraan tynnyrin päälle, ja sitä kautta sitten hyppimään paikkaan mihin ei välttämättä pääse huonommalla fps:llä.
öö...mitenniin ? Miten se fps taas liittyy tuohon
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
24. maaliskuuta 2007 @ 12:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Aivan!! Helpompihan se on suuremmalla FPS:llä, mutta kyllä sitä pääsee pienelläkin.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
24. maaliskuuta 2007 @ 15:19 |
Linkki tähän viestiin
|
No kokeile distrance pelata kyseistä peliä niin huomaat kyllä fps:n merkityksen.
lol
|
Senior Member
|
24. maaliskuuta 2007 @ 15:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin, sinähän se tiedät ennaltaan kuka on pelannut mitäkin peliä
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
24. maaliskuuta 2007 @ 17:17 |
Linkki tähän viestiin
|
No et ole näköjään jos et fps:n merkitystä noihin hyppyihin ymmärrä..
lol
|