User Käyttäjä Salasana  

lauantai 16.8.2025 / 19:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > visual basic express edition ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Visual basic express edition ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
19. maaliskuuta 2007 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on ehtinyt olla kyseinen ohjelma pari kuukautta. Asensin Visualin ulkoiselle kovalevylleni, sillä koneen omalla ei ollut tilaa niin paljoa. Projektitiedostot olin pitänyt kuitenkin ihan C-asemalla.

Yhtäkkiä Visual ei vain toiminutkaan yhtenä päivänä. Jos avaa itse ohjelman tulee ilmoitus, jossa on jotain: "One or more components missing from the application. Reistall the software." Jos taas yrittää avaa ihan vb-tiedoston, niin kysyy vain millä ohjelmalla haluat avata tiedoston. Ei ole kuitenkaan mitään valittavana. Näin jos siis yrittää Avaa sovelluksessa...-toimintoa ja valitsee Visualin.

Olen yrittänyt uudelleen asennusta. Ensin poistin manuaalisesti koko ohjelman. Sitten menin uudestaan lataamaan sen netistä, mutta asennuksessa meni varmaan jotain vikaan. Asennuksen jälkeen pyysi käynnistämään uudelleen. Sitten kun kone käynnisty, niin se asenti vähän yllättävästi vielä itse ohjelmaa. Minulla ei tietenkään ollut vielä ulkoista asemaani päällä.

Sen jälkeen yritin paremmalla onnella asennusta uudelleen, ja käynnistin ulkoisen kiintolevyn vähän aikaisemmin koneen käynnistyessä. Eipä ollut siitäkään apua. Miksi Visualini alkoi näin temppuilla ja miten saisin sen takaisin koneelleni?
Junior Member
_
19. maaliskuuta 2007 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyse on siis 2005-versio, jonka voi ladata ilmaiseksi..
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > visual basic express edition ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy