User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 19:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > voiskohan joku antaa pikkuvinkkiä, isoon dc ++ ongelmaan..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Voiskohan joku antaa pikkuvinkkiä, isoon dc ++ ongelmaan..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Krisse_13
Newbie
_
20. maaliskuuta 2007 @ 13:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäköhän on, kun minulta pystyy lataamaan, mutten itse löydä yhtään hakutuloksia dc:stä? Ennen pelitti kuin buikki, mut nyt tää ongelma tuli ihan yhtäkkiä. Tyttöystäväni asensi myös imuohjelman Azureus, joten olisikohan jollain pientä infoa tuosta ohjelmasta, ja kuinka toimii dc++:n kanssa rinnakkain?

Kari Korhonen
jkleemola
Newbie
_
20. maaliskuuta 2007 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oletko aktiivitilassa?
tarkista sun merkitsemä ip-osoite että se on oikein.
Mulla ainakin on toiminut Azureus hyvin tuon DC++ kanssa.

Mutta mulla meni ainakin ongelma ohi kun tarkistin ja korjasin sen muuttuneen ip-osoitteen sinne yhteyksiin. kokeile..

Life is, whatsoever, life..
Krisse_13
Newbie
_
20. maaliskuuta 2007 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, aktiivina ollaan ja tarkastin ip:n myip:stä, oikeen oli. Hubit näkyy mutta mitään hakutuloksia ei löydy. Mistäköhän ongelma voisi johtua? Meiltä kyllä pystyy lataamaan...

Kari Korhonen
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > voiskohan joku antaa pikkuvinkkiä, isoon dc ++ ongelmaan..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy