User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 16.9.2024 / 22:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > xbox pelien varmuuskopioinnista
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Xbox pelien varmuuskopioinnista
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Irzi
Suspended due to non-functional email address
_
7. syyskuuta 2003 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tossa joku päivä osui käteen tuommonen joku vanha Pelit-lehti ja silmään pisti vähän tuommonen mainos, jossa mainostettiin Pinnaclen Instant Copy-ohjelmaa. Mainoksessa nimittäin väitettiin, että kyseinen ohjelma pystyy kopioimaan xbox-pelejä (Jos siis omistaa polttavan dvd-aseman) !? Meikäläisen käsityksen mukaan xbox pitää kuitenkin modata, jotta kopioidut pelit boottavat, eikö ? Vai oliko se näin ? ( Olen kuullut kyllä tuosta xbox suojauksen murtumisesta ja että ettei boxiin tar vis enää fyysisiä muutoksia tehdä, muttavoisiko tuo mainosväite muka pitää paikkansa ??
naapuri
Suspended due to non-functional email address
_
7. syyskuuta 2003 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän noita pelejä voi kopioida mielin määrin, eihän siihen mitään mod-piiriä tarvita :) Mutta jos aikoo näitä varmuuskopioituja pelejä pelata XBoxilla niin siihen kyllä tarvitset mod-piirin. Tahi sitten virittelet XBoxin nielemään poltettuja levyjä tuolla Linux-systeemillä. Tässä lisää aiheesta: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/41467
-JHS-
Member
_
10. syyskuuta 2003 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitäs softaa naapuri käyttää pelien varmuuskopiointiin ilman piiri tai softa modausta? Kaikki xboxin pelit on mulla tullut vastaan ns. dvd leffoina ja mikään softa, jota olen käyttänyt, ei näe tuolla levyllä muuta dataa.

Käsitykseni mukaan Xbox lukee levyä ulkoa sisälle päin kun taas pc:n tavalliset asemat lukevat levyn sisältä ulospäin.(Korjatkaa jos olen väärässä).
naapuri
Suspended due to non-functional email address
_
10. syyskuuta 2003 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ensinnäkin pitänee mainita, että en omista xboxia. Oman käsityksen mukaan homma kuitenkin hoituu muodostamalla ftp-yhteys pc:n ja boxin välillä. Laitetaan peli xboxiin ja "raahataan" dvd:n sisältö pc:lle, tehdään siitä image ja poltetaan.

<-- I'm with stupid.
-JHS-
Member
_
11. syyskuuta 2003 @ 05:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ongelmahan on siinä ettei ns. ei modattuun xbox:n saada ftp yhteyttä. Xbox:n pitää laittaa jokin toinen ns dashboard(ExolutionX, Avalaunch) jossa on tuo ftp server käytettävissä. Tämä on mun käsitys ja olen kokeillutkin saada yhteyttä omaan xboxiin ftp:llä onnistumatta.
Mainos
_
__
 
_
Sodome
Suspended permanently
_
29. syyskuuta 2003 @ 11:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"varmuuskopioinista" *hehe*

- Sodome -
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > xbox pelien varmuuskopioinnista
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy