Mikä P2P-ohjelmaksi?
|
|
Newbie
|
22. maaliskuuta 2007 @ 21:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Moi! Tuli ihan vaan mieleen että tietääkö kukaan parempaa P2P-ohjelmaa kuin eMule tai DC++?
Oon myös käyttäny:
-Kazaa-ohjelmistoa (Liikaa vakoilua ja huonosti toteutettu käyttöliittymä.)
-eDonkey (Mutta mulla on eMule = Better)
-Morpheus (Vois olla varteenotettava, mutta se on kanssa muuttunut, oon viimeks käyttäny sitä n.5 vuotta sitten.)
-LimeWire (kannattaako yrittää, väittää olevansa nopein, miksipä ei mainostaisi itseään, jne.)
Eli on tullu kaikenlaista P2P-softaa kokeiltua, mutta mitä te muut suosittelisitte edellä mainituista vai olisko tarjolla parempaa/laajempaa P2P-verkkoa tajolla, ja miksi suosittelemasi verkko on mielestäsi paras?
TIMESTREAMER
says
"And Remember That if you are not Smiling, Then your are Filing"
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. maaliskuuta 2007 @ 21:11
|
andelin
Senior Member
|
22. maaliskuuta 2007 @ 22:39 |
Linkki tähän viestiin
|
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
23. maaliskuuta 2007 @ 03:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Eihän tossa ole ollenkaan Torrent ohjelmia? Etkö käytä torrentia vai etkö ajattele sitä P2P ohjelmana? µTorrent on mielestäni Windowsilla paras vaihtoehto ja Azureus Linux puolella.
Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
|
Newbie
|
23. maaliskuuta 2007 @ 10:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LaLLi80: Eihän tossa ole ollenkaan Torrent ohjelmia? Etkö käytä torrentia vai etkö ajattele sitä P2P ohjelmana?
Itse asiaassa käytän mutta pienemmät tiedodtot saa mielestäni paremmin p2p-verkon kautta, Torrentteja käytän silloin ku on kyse esim. Elokuvista, Peleistä ja Levyimageista.
Eli yli 700Mb:n tiedostoissa käytän lähinnä ABC:tä. Mielestäni kätevä pieni, helppo passiivinen torrent-ohjelma, mutta koitan kuitenkin etsiä sen THE BEST p2p-ohjelman kaikille teille tutuilla vaatimuksilla!
Laittakaahan vielä muutama ehdotus ni eikön siinä ole jo alkua!
See you @ the FORUMS!!!
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
23. maaliskuuta 2007 @ 11:46 |
Linkki tähän viestiin
|
p2p on sen verran laaja käsite ettei yksinkertaisesti ole mitään parasta p2p-ohjelmaa.
Lainaus:
Itse asiaassa käytän mutta pienemmät tiedodtot saa mielestäni paremmin p2p-verkon kautta
Torrent-ohjelmat ovat p2p-ohjelmia ja ne siis käyttävät p2p-verkkoja.
Jos jonkun yleisesti hyödyllisen p2p-ohjelma listan haluat tehdä niin järjestä ohjelmat protokolla kohtaisesti.
Direct Connect:
dc++
revconnect
ApexDC++
BCDC++
fulDC
StrongDC++
BitTorrent:
Utorrent
Azureus
Bitcomet
ABC
siitä vaan listamaan muita esim. Edonkey,Gnutella,FastTrack, jne.
|
allexx
Account closed as per user's own request
|
23. maaliskuuta 2007 @ 11:47 |
Linkki tähän viestiin
|
kokemuksia -
- eMule luotettava mut hidas
- limewire ilmainen : nopea mut haittaohjelmia ainaski ( maksullisessa ei ole ja on hyvä)
- bearshear haitta ohjelmia
-torrent lataus ohjelmat ovat parhaita :)muuten josa haluaa vain jotain yksittäisiä kappaleita lataa niin suosittelen MAKSULLISTA limewiren minkä voi waree
|
Mainos
|
  |
|
andelin
Senior Member
|
28. maaliskuuta 2007 @ 03:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Moikka taas!
Suosittelen Ares Galaxy v2.0.8 jos etsit harvinaisempaa musiikkia.
Mulla on lisäksi eMule v0.47c mutta tuo Ares näyttää löytävän vielä paremmin! Ei muuta kuin testailemaan! :o)
|