User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 09:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > miten kopioida ps2 pelejä
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
miten kopioida ps2 pelejä
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
jukkis2
Suspended due to non-functional email address
_
7. syyskuuta 2003 @ 19:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olisin tiedustellu mitä kaikkee tarvii et voi tehä varmuuskopioita ps2 peleistä ja et ne myös toimis pleikkarissa kiitos jo etukäteen kaikille(mä oon ihan vihree näissä hommissa)
Moderator
_
7. syyskuuta 2003 @ 20:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos enkku yhtään sujuu, kannattaa käydä selaamassa AfterDawnin englantipuolta, klikkaa oikees yläkulmas sitä brittien lippua. Siellä on joku tehnyt oikein ohjeetkin ja asiasta on ollut paljon keskustelua
Adder_78
Suspended due to non-functional email address
_
7. syyskuuta 2003 @ 21:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täältä löytyy ohje suomeksi:
http://www.mpegit.net/DVD-R_0.php

Samaan tapaan saat PS2 pelit kopattua kuin tuossa ohjeessa kopsataan DVD-5 kiekko... Tarvitset kylläkin modatun PS2:sen että poltetut pelit toimii siinä.

[ DVDR, DivX, XviD, SVCD, CVD ym ohjeet SUOMEKSI ]
http://www.mpegit.net/
[ DVD-R(W) levyjen laatutestit ]
http://www.mpegit.net/dvdr_laatu.php
jukkis2
Suspended due to non-functional email address
_
8. syyskuuta 2003 @ 03:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tota noin mikä on modattu pleikkari ja polteteaanko pelit cd-r/cd-rw levylle vai dvd+r/dvd+rw levylle
naapuri
Suspended due to non-functional email address
_
8. syyskuuta 2003 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mod-piiri pleikkariin on eräänlainen siru/lastu/whatever joka laitetaan PS2:sen sisälle. Kiinnittäminen tapahtuu useita johtoja kolvaamalla. Asennuksen jälkeen PS2 suostuu lukemaan kaikennäköisiä poltettuja levyjä. Mod-piirejä myy esim. http://www.hevnet.com

Suurin osa PS2 peleistä on DVD-levyllä, näiden varmuuskopioimiseen tarvitset siis polttavan DVD-aseman -> DVD-r levyjä. Näitä pelejä voi myös polttaa CD-R levyille, mutta se_on_erittäin_hankalaa, sillä joudut "muokkaan" peliä poistamalla siitä videoita, heikentämään äänenlaatua jne. Eikä ko. hommaa voi suositella oikein kenellekkään.

Pieni osa PS2 peleistä on myös tavallisilla CD-levyillä. Näiden varmuuskopointi onnistuu helposti ihan tavallisella CD-R/RW polttavalla CD-R levyille. Aika kattava lista CD:eillä olevista PS2 peleistä löytyypi tuolta: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/29139

Helpoiten saa tietää onko peli CD- vain DVD-pohjainen on, kun katsoo alkuperäisen PS2 pelin takakantta, jossa lukee vasemmassa alakulmassa isolla DVD tai CD.

<-- I'm with stupid.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. syyskuuta 2003 @ 09:53

jukkis2
Suspended due to non-functional email address
_
8. syyskuuta 2003 @ 10:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan vaan tarkennuksen vuoksi ku vastauksessa sanotiin DVD-r levy niin onko merkitystä ku mulla on DVD+ asema ja pitääkö sen olla nimenomaan r levy vai käykö myös rw levy
naapuri
Suspended due to non-functional email address
_
8. syyskuuta 2003 @ 12:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainoastaan aivan tuliterät (V7) PS2:set pystyvät lukemaan DVD+R levyjä ja muutamat vanhemmat satunnaisesti pleikkarin dvd-asemasta riippuen. DVD-/+RW eivät välttämättä toimi, mutta sitähän voi helposti kokeilla kun siinä ei mitään menetä.
TeHo
Suspended due to non-functional email address
_
12. syyskuuta 2003 @ 04:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millähän poltto-ohjelmalla niitä cd-levyllä olevia PS2 pelejä kannattais yrittää poltella jos omistaa vain polttavan cd-r aseman? Olen yrittänyt polttaa Clonella ja Nerolla ja kummallakaan ei ole onnistunut? PsOnen pelit kyllä ovat onnistuneet mainiosti.
TeHo
Suspended due to non-functional email address
_
19. syyskuuta 2003 @ 06:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä taida löytyä täällä tietäjää tähän asiaan.
naapuri
Suspended due to non-functional email address
_
19. syyskuuta 2003 @ 10:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on sellainen kutkuttava tunne, että pelissä, jota yrität kopioida, on kopiosuojaus. Hommaa Alcohol 120% niminen ohjelma. Se osaa kierrellä näitä suojauksia...
hörhö
Junior Member
_
19. syyskuuta 2003 @ 10:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä oon ainakin polttanut neron 6 versiolla. ensin save tracs ja sitten poltan imagen. ja toimii.
p.s. minun käsityksen mukaan pleikkareiden pelejä ei ole kopiosuojattu, en ainakaan oo sellaiseen törmännyt

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. syyskuuta 2003 @ 10:44

Mainos
_
__
 
_
TeHo
Suspended due to non-functional email address
_
23. syyskuuta 2003 @ 13:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti hörhö, sain homman pelittämään!
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > miten kopioida ps2 pelejä
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy