User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 04:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > firefox asetukset?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Firefox asetukset?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
SS28
Suspended due to non-functional email address
_
26. maaliskuuta 2007 @ 04:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten saan firefoxin toimimaan niin että kun olen jossain pitkällä www sivulla esim:huutonet ja olen listan alhaalla ja klikkaan kohdetta ja sitten tulen back-nuolinäppäimellä takaisin niin sivu hyppää takaisin ylös ja joudun taas rullaamaan alas ja etsimään kohdan jossa olin menossa.todella kiusallista.En ole löytänyt asetuksista että mistä muutetaan niin että selain ei hyppäis aina ylös???
Moderator
_
26. maaliskuuta 2007 @ 05:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo on sivuihin itseensä liittyvä ongelma/ominaisuus. Tähän et käsittääkseni voi selaimen asetuksia rukkaamalla vaikuttaa.

Säännöt
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."
SS28
_
26. maaliskuuta 2007 @ 05:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taidanki sitten vaihtaa takaisin Exploreriin kun siellä se ominaisuus toimii, eli selain menee siihen kohtaan mihin on jäänyt! Mulla ei taida hermot riittää tuohon edestakaisin rullaamiseen pitkillä sivuilla...
Member
_
31. maaliskuuta 2007 @ 13:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se toimii firefoxissakin. Ei kylläkään huuto.netissä. Huuto.netin sivusto ei taida sitten noudatella standardeja? Miten tämä linuxiin nyt sitten liittyi?

edit: kannattee opetella käyttään tabeja niin ei tarvi kokoajan back nappia renkuttaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. maaliskuuta 2007 @ 13:45

Mainos
_
__

_
Sakarias
_
1. huhtikuuta 2007 @ 06:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jep. avaa jokainen kohde omaan sivuunsa/välilehteen. niin teen tällä afterdawn sivustollakin
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > firefox asetukset?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy