User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 19.1.2025 / 08:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > onko mahdollista?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
onko mahdollista?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
rafet
Newbie
_
9. syyskuuta 2003 @ 06:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko mahdollista saada koneelta elokuvaa menemään videoitten kautta niin että vois nauhoittaa vhs ja et ois äänet kans. Minulla on tarvittavat piuhat siihen että voin katsoa elokuvat tv:stä
p0rkkana
Junior Member
_
9. syyskuuta 2003 @ 06:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaipa se mahdollista on, eikun yrittämään vaan. Itelläni se ainakin joskus toimi ihan moitteetta.
Senior Member

1 tuotearvio
_
9. syyskuuta 2003 @ 07:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se on mahdollista. Itse olen entisellä koneellani törmännyt macrovision suojaukseen, joka yritti estää tämän kopioinnin. Kuvasta ei saanut mitään selvää kun sen nauhoitti vhs -formaattiin.Tuo "suojaus" oli kuitenkin poistettavissa Näytönohjaimen ajureiden asetuksia muuttamalla.

Uudella kokoonpanollani, jossa myös näytönohjain on vaihdettu, en ole koko ongelmaan edes törmännyt. Ongelmana tuossa on tietysti kuvanlaadun putoaminen, kuten aina kun tehdään muunnoksia formaatista toiseen. Itse olen yrittänyt jo kovastikin jättää hyvästit vhs:lle ja siirtyä dvd- ja vcd-aikaan.
ExCoPy
Junior Member
_
9. syyskuuta 2003 @ 08:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä onnistuu, itse nauhoitin divx leffoja kasetille videoiden kautta. Otat videoiden manuaalin käteen ja sieltä kattelet mihkä johtoja pitää laittaa. (näin itse tein)
Mainos
_
__

_
Welmeri
Junior Member
_
11. syyskuuta 2003 @ 20:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pistä piuha titokoneesta videoihin, joko scartti palalla scarttiin, tai sitten etulevyyn komposiitti liittimeen, jos on.. s-video piuha pitää aika varmasti pistää scartin kautta kiini, koska videoissa ei ole tullut vastaan s-video liitintä.

edit: niin ja sitten valitse videoista oikean av kanavan ja painat recciä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. syyskuuta 2003 @ 20:47

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > onko mahdollista?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy