User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 04:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > useita video streameja samassa mpeg-tiedostossa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Useita video streameja samassa MPEG-tiedostossa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Slug0
Newbie
_
9. syyskuuta 2003 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen yrittänyt pilkkoa erästä ylisuurta MPEG-tiedostoa VirtualDubilla pienempiin osiin jotta saisin sen mahtumaan CD:lle mutta homma ei ota oikein sujuakseen. Toisto-ohjelmilla video toimii erittäin hyvin mutta VirtualDubissa editoitavaksi tulee vain videon 20 ensimmäistä sekuntia.
Ilmeisestikin tiedostossa on kaksi erillistä video streamia (jos tämä nyt on mahdollista.) Ensimmäisessä streamissa on ripin tehneen ryhmän intro ja toisessa itse video.
Haluaisinkin tietää että miten saisin editoitua itse videota?
Video on todennäköisesti MPEG-2 -formaatissa, koska en saanut sitä aukeamaan ennenkuin otin VDubiin erikseen tuen sille.
GSpotilla sain sen verran selvile, että videon tekoon on käytetty (mm.) MPEG-I Stream Splitteriä.
Moderator
_
9. syyskuuta 2003 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ootko koittanu pilkkoo TMPGEnc:llä? File -> mpeg tools -> merge & cut
nyam
Member
_
10. syyskuuta 2003 @ 08:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tai sitten samaisen ohjelman mpeg tools valikosta otat kaiken erikseen demultiplexillä!
Saat helpommin liitetty videoon mitä tarvitset, jonka jälkeen katkominen saattaa olla helpompaa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. syyskuuta 2003 @ 08:32

Mainos
_
__

_
Slug0
Newbie
_
10. syyskuuta 2003 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Merge & Cutilla homma ei onnistu. Kun asetan alotusraja-arvon koko tiedoston alkuun, niin se tallentaa vain sen intron. Ja kun laitan alotusarvon suunnilleen siihen missä itse video alkaa, TMPGEnc antaa virheen Illegal MPEG video stream.

De-multiplex puolestaan antaa valittaviksi vain sen intron audio- ja video-streamit, joten sekään ei onnistu erottamaan itse videota.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > useita video streameja samassa mpeg-tiedostossa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy