User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 02:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > joulupukki toi ja modpiiri.com vei lapsilta pleikan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
joulupukki toi ja modpiiri.com vei lapsilta pleikan
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
musmus99
Newbie
_
28. maaliskuuta 2007 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lähetin 09.01.2007 ps2 konsolin modattavaksi modpiiri.com:miin ja se on siellä vieläkin! Selityksiä on tullut jos jonkinlaisia ja konsoli on luvattu jo moneen kertaan laittaa kiireesti eteenpäin, mutta mitään ei ole tapahtunut. Nyt rupee tuntuun, että onkohan ne hukannut koko lähetyksen!!!
Kertokaahan kokemuksia modpiiri.com:min asennuspalvelusta mikä on ollut toimitusaika??? Mielestäni 12 viikkoa rupee olemaan jo vähän liikaa...
Member
_
28. maaliskuuta 2007 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en tiedä minusta kyllä on muita parempiakin mulla kesti xboxin tule kyllä aika vähän ehkä noin viikon lähetä vaan viestiä kokoaja vaadi korvauksia jos ei konsolia ala tulemaan !

Ps2 : v.15 silver + matrix infinity (1.93)

Kiitos Shadown :)

Xbox : 1.6 black + SmartXX LT OPX V2 + 80gb kovolaevy

Kiitos Modpiiri
lehtm38
Junior Member
_
29. maaliskuuta 2007 @ 07:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ei ala kuulumaan uhkaa laki asioilla vaikka kovalta tuntuukin. Se saa yleensä vauhtia aikaiseksi ihmisiin. Ne on varmaan hukannu sun koneen, mutta sun kuuluu saada ilmainen uusi kone modattuna kotiisi. Alennustakin voisit kysellä kuhan eka mainitset laki asiat.
musmus99
Newbie
_
31. maaliskuuta 2007 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pleikka saapui 30.3 modattuna ja hinta oli 70 euroa postikuluineen. Olikohan siinä ehkä jotain alennuksia?
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
31. maaliskuuta 2007 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sisältyikö mod-piiri tuohon hintaan? Jos sisältyi, saattoi olla pientä alennusta.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
chatboy
Member

6 tuotearviota
_
1. huhtikuuta 2007 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Et varmaankaan ole ainoa joka lähettää joululahja pleikkat modattavaksi joten ruuhkaa varmasti on mutta ymmärrystä en löydä kun eivät kertoneet ruuhkaasta sinulle etukäteen?
musmus99
Newbie
_
3. huhtikuuta 2007 @ 05:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mod-piiri + asennustyö + postikulut sisältyivät tohon hintaan.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
3. huhtikuuta 2007 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä taisi vähän alennusta tulla, nimittäin halvin piiri maksaa 28e ja asennus 49e. Eli tuo jo, ilman postikuluja olisi yli 70e.

# Modpiiri 100%
# PS2/PSTwo modpiirin asennus

Kokonaishinta: 77.00 ?

Jos taas tilasit kalliimman piirin, sait vielä enemmän alennusta.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
psything
Newbie
_
14. kesäkuuta 2007 @ 08:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
paljon maksais matrix infinity + postikulut + asennus??

24/7 ps2... go to www.freewebs.com/psything
Member
_
15. kesäkuuta 2007 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Modpiiri.com löytyy

Kiitos Modpiiri
Member

2 tuotearviota
_
24. heinäkuuta 2007 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekkin lähetin tuon PS2 Modpiirille korjattavaksi (ensin, paikallinen elektroniikkaliike sano osaavansa modata, modas, mutta kuva ei näkynyt, ja eivät osanneet korjata, saakelin kämmit!)... toukokuulla... en muista päivämäärää ja nyt on 24. päivä ja vieläkään ei ole tullut! Postia lähetetty ja ei edes vastausta! Olisikos aika "vaatia" tai "uhkaila" (Huomaa lainausmerkit :D), että jotain vipinää tulisi?

I just need more money, my friends...
Member
_
24. heinäkuuta 2007 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä !

Kiitos Modpiiri
jaskpaska
Suspended due to non-functional email address
_
14. syyskuuta 2007 @ 06:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itte lähetin PSOnen tossa kesälomalla ja se on vieläki niillä!! Olen niille ystävällisiä viestejä pistelly että mikä tässä kestää? Kuulemma olivat saaneet viallisia piirejä ja että millon tulee 100% toimivia bla bla.. No nyt palo käämit ja tämmönen viesti lähti:

"***** touhua tämä on!! Mulla on teidän puljusta niin paljon hyviä kokemuksia (tilausasioissa) ja olen kavereillekki kehunu ja ne on tilanneet teiltä, mutta kun koneen lähettää modattavaksi niin... Jo yli kuukauden olen odottanu... Nyt kyllä rupean jo vaatimaan korvauksia............... **** tämä touhu!! Viime viikolla kuulemma saitte toimivia piirejä, no mikä tässä maksaa??"

Jotku puhui että laittas viestiä lakiasioista, no mitä mä niille voisin höpistä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. helmikuuta 2008 @ 13:45

jaskpaska
_
21. syyskuuta 2007 @ 21:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kopo:
Lainaus:
Jotku puhui että laittas viestiä lakiasioista, no mitä mä niille voisin höpistä?
xD toi oli mun ala-aste-aikoina kova, mutta vähän eri versio :D (Y)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. helmikuuta 2008 @ 13:46

zimis
Newbie
_
3. helmikuuta 2008 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nonii.itellä samatilanne kyseisestä puulaakista.pleikka lähetetty joulukuun puolessavälissä 2007 modpiiriin ja sinne jäi.ei ole vieläkään kuulunu mitään.viestejä on lähetetty et mikä maksaa mutta ei osaa pojat kirjottaa vastausta.(näppiksestä varmaan patterit loppu)mites muilla?itellä alkaa kärsivällisyys loppua ja loput on painokelvotonta.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2008 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Soita sinne.
Vaivaton.comista löytyi seuraava puhnro. En ota vastuuta, jos numero olikin väärin 045 1104 444.
Ja ottakaa nyt hyvät ihmiset yhteyttä edes oman paikkakunnan kuluttajaneuvojaan ja kertokaa miten asia on. Ainakin minä tässä tapauksessa huolestuisin, jos maileihin ei vastata ja ko. pulju ei omilla sivuillaan edes ilmoita puhelinnumeroaan.

Jokos jaskpaska olet saanu oman pleikkasi takasin?
baepis
_
4. helmikuuta 2008 @ 05:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Soita Arma Fennican numeroon 014-282879. Ne väittää, että ei ole aikaa vastata puheluihin yritä vaan sähköpostilla. Sano et otat yhteyttä kuluttajasuojeluun, jos ei ala koneesta kuuluun mitään. Näin minä tein kun oma kone oli ollut pari kuukautta sielä, eikä vastattu viesteihin. Samana päivänä modpiirin kaveri soitti et mun kone on valmis ja lähtee postiin...hain sen seuraavana päivänä! Joten pientä uhkailua peliin niin rupee toimiin ja jos ei toimi niin soita oikeesti kuluttajasuojeluun. Alkaa oikeesti nyppiä toi mdpiirin toiminta!
jaskpaska
_
4. helmikuuta 2008 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme565:
Jokos jaskpaska olet saanu oman pleikkasi takasin?
No helkkari, unohtu ilmottaa tänne sillon ku kone tuli :D.. No ei siinä muistaakseni enää kovin kauaa menny, ja sain 5 ? alennuksen. Pahoittelivat tietenki.. Kone tuli kuplamuovilla pehmustettuna ja ehjänä takasin. Hyvin on pelittäny :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. helmikuuta 2008 @ 11:14

teme34
Newbie
_
7. helmikuuta 2008 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi minä lähetin 22.1.08 postiin wiin modattavaksi niin sitä ei ole edes postista haettu viellä modattavaksi en tiedä onko se firma sitten ihan huuhaata
jaskpaska
_
7. helmikuuta 2008 @ 13:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme34:
moi minä lähetin 22.1.08 postiin wiin modattavaksi niin sitä ei ole edes postista haettu viellä modattavaksi en tiedä onko se firma sitten ihan huuhaata
Sitä ennen otit kai yhteyttä? Ei se mitään huuhaata ole, mutta ihmeellistä touhua..
teme34
Newbie
_
7. helmikuuta 2008 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
soitin äsken sinne jyväskylään sanoin sille hepulle et jos se kone tulee paluu postissa takas niin otan yhteyttä kuluttaja neuvoon aiko selvittää mikä siellä maksaa ei menny kun 3min soitti takas niin se sano et se heppu joka tekee niitä moda juttuja wiille niin se on ollu kipee mut aikovat käydä hakemassa se koneen postista ennen kun se lähtee takas viimenen päivä on huomenna jos se asentaja on ollu kaksi viikkoa kipeänä niin kuinka saatanan pitkä jono siellä on aaaarg...
Senior Member

3 tuotearviota
_
7. helmikuuta 2008 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kumma että noita koneita sinne edes enää porukka lähettää ja odottelee puolivuotta modauksen valmistumista.
Maniche
_
15. helmikuuta 2008 @ 10:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika selvästihän tuolla sivuilla Modpiiri.comin sivuilla on lukenut, jo hyvissä ajoin ennen joulua, että asennuspalvelu on ruuhkautunut.

Tässpä ote sivuilta Huom! Asennuspalvelu on ruuhkautunut, varaudu odottamaan konsolia.

Ihmiset eivät ehkä tajua, että jos he lähettävät itse modattuja konsoleita, joista on emolevyltä poltettu johtoja yms, ja pisteet täytyy mitata ja etsiä uusiksi, niin saattaa hieman kestää. Asennus ei todella ole helppo.

Modpiiri.comilla on ilmeisesti ruuhkaa, ja siksi ehkä tuolla sivuillakin tuo viesti lukee, että varautukaa odottamaan konsolia kun lähetätte sen meille.

Itse pistin aikanaan info@modpiiri.com mailia, ja sain kyllä heti vastauksen.

Konsoli on jo minulla takaisin, ja pelittää loistavasti!

Eli eiköhän siellä ole joulun pyhiltä ollu ruuhkaa ja sitä purkaneet. Malttia vain.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. helmikuuta 2008 @ 10:20

teme34
Newbie
_
15. helmikuuta 2008 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi koska olet sen lähettänyt viime vuonna vai tänä vuonna
Mainos
_
__

_
Maniche
_
18. helmikuuta 2008 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lähetin ennen joulua modaukseen ja tämän vuoden puolella sain takaisin.

Arvasin kyllä itsekin, että siinä tulee kestämään, koska joulun pyhinä porukka on yleensä muualla ku töissä.

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > joulupukki toi ja modpiiri.com vei lapsilta pleikan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy