User Käyttäjä Salasana  

lauantai 16.8.2025 / 09:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counterissa ruutuja
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
counterissa ruutuja
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
_sebb_
Member
_
28. maaliskuuta 2007 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkä ku mä pelaan on sellasia ruutuja vaikka jollain seinällä millä pitäis olla kuva elikkä pitäis päivittää ajurit mutta ku en oikein osaa ettiä sopivia päivityksiä ;D NIVIDIA GeForce 6100 nForce 405 näyttis on mun koneessa .Ja peli on css ....

sebe

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. maaliskuuta 2007 @ 17:25

Senior Member

20 tuotearviota
_
29. maaliskuuta 2007 @ 10:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoitat kai niitä pinkki-mustia shakkilautoja? Ne on mulla sellaisia, että joskus ne näkyy ja joskus ei... Riippuu kai vähän serverista ja mapista...
_sebb_
Member
_
29. maaliskuuta 2007 @ 15:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo sellasia

sebe
Senior Member

20 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2007 @ 02:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enpä jaksa uskoa, että mitään päivittää pitäisi... Itselläni oli kerran de_dolls mappi kokonaan shakkilautaa. Kun loggasin ulos steamista ja menin takaisin, ruudukot olivat kokonaan kadonneet.
EDIT: Katson sulle ajurit... Mikä on käyttöjärjestelmäsi?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. maaliskuuta 2007 @ 02:20

_sebb_
Member
_
30. maaliskuuta 2007 @ 08:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
windows xp mediasentter

sebe
Senior Member
_
30. maaliskuuta 2007 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joskus noiden "tekstuurien" eli esim. seinien kuviointien lataus vaan epäonnistuu (syitä on taas useampi) ja silloin noita ruutuja ilmenee.

mahdollisia syitä: serveri kusee, ehkä sinulla ei ole oikeaa versiota kartan tarvitsemista tiedostoista (.wad -tiedosto), ehkäpä tuo näyttiksesi on niin ruoska (integroitu kun on) ettei siihen kartan kaikki tekstuurit mahdu muistiin, ehkä kortti hukkaa noita tekstuureita jonnekkin, näytönohjaimen ajurit ovat wanhat.. listaa voisi tietenkin jatkaa mutta eiköhän tuossa tarpeeksi ole: jotain voit itse yrittää korjailla, osalle ei voi mitään.

It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.
Senior Member

20 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2007 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä löydy sopivia... Ainakaan mun kokemuksella.
Mainos
_
__

_
_sebb_
Member
_
5. huhtikuuta 2007 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok kiitos kuitenki ;D

sebe
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counterissa ruutuja

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy