User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.1.2025 / 05:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > soneran asennus..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Soneran asennus..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
henkettu
Account closed as per user's own request
_
29. maaliskuuta 2007 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä mä sain Gigantista sellasen tarjouksen, että mä saan tollasen ilmasen A-Linkin modeemin kapan päälle, kun otan Soneran 2 megasen laajakaistan. No nyt mun tarttis saada joltai helpot ohjeet, että mites ton sais asennettua,kun en ite saanu. En oo ikinä nettiä asentanu ja tuntuu hiukka vaikeelta. Käyttöjärjestelmänä on Vista. Pitäis saada toi sit kans langattomaks.

Ei sit mitää "lue ohjeet" vinkkejä..
Lihi
Member
_
30. maaliskuuta 2007 @ 06:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osaatko sanoa jotain mikä siinä vois olla vialla? Antaako esim. joku jotain virheilmoituksia?

Kuinka kauan tämän laajakaista tilaamisesta on? Voisiko olla niin että sitä ei ole vielä kytketty käyttöön?
Normaalisti yhteyden pitäisi toimia kun vain laittaa kaikki puhat modeemiin ja kompuutteriin kiinni.
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2007 @ 07:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yhteyden pitäisi toimi vain kytkemällä johdot oikein. Viimeksi kun olin Soneran asiakas tuli yhteyden mukana kiitettävän hyvät suomenkieliset oppaat yhteyden asentamiseksi ja ongelmatilanteiden varalle.

Onko tullut ilmoitus Soneralta, että yhteys on asennettu ja käyttövalmis?

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
henkettu
_
30. maaliskuuta 2007 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toosii nolo juttu kävi. Elikkä mä olin asentanut se ihan oikein, mutta sitä ei oltukkaan vielä kytketty, vaikka olinkin saanu niiltä jo yhen kerran postia. Eli nyt mun pitää ilmeisesti odottaa, että e laittaa mulle uutta viestiä siitä, että se on kytketty..
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2007 @ 16:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä toi nyt hirveän noloa ole. ADSL asennusajat saattaa olla kohtuuttoman pitkiä ja joskus innostus menee ajatuksen edelle.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Mainos
_
__

_
henkettu
_
30. maaliskuuta 2007 @ 17:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu. Muku mä tulin tänne kyselemään, vaikka oli noin yksinkertainen asia..
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > soneran asennus..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy