User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 25.12.2024 / 17:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > ääni ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ääni ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
leevi64
Suspended due to non-functional email address
_
31. maaliskuuta 2007 @ 07:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ilmeisesti "siivonnut" konetta likaa kun äänet hävis kokonaan.
Minulla ei ole Ohjauspanelin kautta katsottuna äänet ja äänilaitteet,
ei äänilaitetta.
Olen kokeillut pyöritellä koneen mukana tulleita levykkeitä, ei apua.
Koneen ohjelma on windows xp sp 2

Kiitoksia etukäteen
AfterDawn Addict
_
31. maaliskuuta 2007 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hae emolevyn kotisivuilta uudet äänikortin ajurit jos on integroitu kortti. Esim AC97 tms.
Sakarias
Suspended due to non-functional email address
_
1. huhtikuuta 2007 @ 04:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkista ihmeessä myös liitännät ja mikserin asetukset. Emon ajurit ja directX vaikuttaa myös ääneen. Ja kodekkit voivat aiheuttaa myös ongelmia. Itse kerran lopulta luovuin ja asensin koko XP:n uusiksi, kun asentamani kodekit jotenkin sotkivat koneen enkä saanut ääni toimimaan kunnolla.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > ääni ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy