User Käyttäjä Salasana  

torstai 31.7.2025 / 10:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjain tähän minun koneeseen ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näytönohjain tähän minun koneeseen ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
31. maaliskuuta 2007 @ 08:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä joo millainen näytönohjain olisi paras tähän koneeseen prosessori AMD Athlon 64x2 3800+ 2ghz. muistia 1g ddr2 poweri antec neo HE 430. Hinta saa olla 0-400 haitarilla =) Kiitos jo etukäteen. Niin ja vielä sen verran että nykynen Ati x800 XL 512mb. Tämä on tämmönen paketti kone kun Aspire E380-UB7E

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. maaliskuuta 2007 @ 08:48

Undercova
Senior Member
_
31. maaliskuuta 2007 @ 08:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/57682

Tuolla pärjäät jonkin aikaa, tosin prossusta tulee pieni pullonkaula tuon kanssa.

Phenom II X4 965BE 4Ghz/ Gigabyte GTX660 Windforce / Asrock 970 Extreme4 / Kingston HyperX 2x4GB / SF-2000 koppa / Kingston V300 120GB SSD / WD Caviar SE16 250Gt / Corsair VX450

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. maaliskuuta 2007 @ 08:41

Junior Member
_
2. huhtikuuta 2007 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vai pullonkaula tulee tuon kanssa hmmm...kannattaako tuota sitten ostaa tähän mun koneeseen ? Olisiko joku muu hyvä kertokaas viisaammat ja kokeneemmat mulle mitä muita näyttiksiä soipisi tuohon mun kokoonpanon ? Ai niin minkä valmistajan kortti sitten kannattaa ostaa =)
thtorsten
Senior Member

1 tuotearvio
_
2. huhtikuuta 2007 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no kohta tulee esim 8600GTS, joka vastaa noin 7950GT, eli hiukan parempi kun X1950 Pro. Maksaa noin 190-200e
Mainos
_
__

_
ajkopone
Suspended due to non-functional email address
_
2. huhtikuuta 2007 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
8600GTS
Siinäpä se. Odota ilmestymistä...

I.A.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjain tähän minun koneeseen ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy