User Käyttäjä Salasana  

lauantai 16.8.2025 / 09:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike source spray-logo ongelma!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter-Strike source Spray-logo ongelma!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Gii
Newbie
_
31. maaliskuuta 2007 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla tälläinen ongelma kun Pelaan css niin ja haluaisin laittaa oman spray-logon optionseista ja kun laitan import spray-logo niin sitten siinä tulee tälläne valitus "Spray-tuloste tiedostoon ei voi kirjoittaa. Nykyisellä käyttäjällä ei ehkä ole käyttöoikeuksia" aika kummaa kun oon kuitenkin ostanu pelin kaupasta ja kaiken lisäksi kun meen sinne optionseihin ja sieltä kun voi valita sen css omia spray-logoja niin niistäkään ei tuu kuvaa siihen neliöön ku on siin vieres... jos jollain on ollut kyseistä ongelmaa niin auttakaa :(
TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
31. maaliskuuta 2007 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ootko kokeillu asentaa uusiksi?

The Lucky: Name tells everything ;)

"Ill see peace back on earth if I gotta murder every one of these barstad with my bare goddamn hands."
Member
_
6. huhtikuuta 2007 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sama ongelma mut ratkaisua en ole löytänyt :(

se ei sgulaa joka sgagaa
Gii
Newbie
_
7. huhtikuuta 2007 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minä selvitin jo asian... en tiedä miten tajusin kokeilla näin.
kun minä olen laittanut steamin asetuksistasen kielen suomeksi ni sen takia ei mulla ole näkynyt tai saanut niitä kuvia... nyt muutin kielen takaisin englanniksi ni nyt saa niit ja ne näkyy siin neliös :)
Member
_
7. huhtikuuta 2007 @ 20:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeilen kans !!

toi oli ehkä vuoden paras idea
;);)

se ei sgulaa joka sgagaa
Member
_
8. huhtikuuta 2007 @ 06:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
KYLLÄ TOIMII!

se ei sgulaa joka sgagaa
Mainos
_
__

_
Gii
Newbie
_
8. huhtikuuta 2007 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jeee... ongelma ratkaistu siis :D
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike source spray-logo ongelma!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy