User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 20:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > cd-rw
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CD-RW
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
GrooveMan
Suspended permanently
_
16. heinäkuuta 2002 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on hieman ongelmia mun CD-RW levyjen kanssa.. HP:n ohjelmat ei suostu tunnistamaan niitä... Lisäksi NERO ei tunnista niitä... Molemmat valittaa jotain: "You can't erase RW trough Drive letter" tai jotain sinnepäin... RW on tyyppiä TDK CD-RW650 maximi nopeus on 10 x (ekalla kerralla) 4 x (ekan kerran jälkeen)

Auttakaa mua!

Terveisin, Teemu
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
16. heinäkuuta 2002 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Softassa, raudassa tai levyssä vikaa. Enempää noilla antamillasi tiedoilla ei voi sanoa.
Kokeile CDRWIN5:sta.
Löytyy aD:n softa alueelta..
GrooveMan
Suspended permanently
_
17. heinäkuuta 2002 @ 06:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä kokeilin, mutta mä en oikein saanut sitä skulaamaan, siis sitä ohjelmaa...
oisko jotain muuta vaihtoehtoa? Miksei NERO polta RW:ille??

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. heinäkuuta 2002 @ 12:21

I hate titles

35 tuotearviota
_
17. heinäkuuta 2002 @ 08:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nero polttaa RW:lle. Oletko päivittänyt Neron uusimpaan versioon ja päivitellyt asemasi firmwaret?
Mainos
_
__

_
TheFlyer
Suspended due to non-functional email address
_
20. heinäkuuta 2002 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heippa.

Riippuu hiukan ensin mikä käyttöjärjestelmä sinulla on.
Windows XP:n sisäänrakenettu ohjelma on Roxion DirectCd siis sama mikä tulee mukana ECDC.ssä
Neron taas on sellainen kuin InCd.
Minun koneessani (Windows XP) ei Nero tunnista cd-rw:tä jos olen formaterannut sen XP:n ohjelmalla ja jos taas olen käyttänyt cd-rw:tä ensin Nerossa ja polttanut siihen niin Windows XP:n polttoohjelma ei tunnista levyä.
HP:llä taas on myös oma systeemi,kokeilin sitä kerran ja HP:n supportti sanoi kun soitin sinne että jos on formateerannut tällä ohjelmalla niin ei voi käyttää muita ohjelmia sen levyn poltamiseen sen jälkeen.
Muistaakseni sen nimi oli HP DLA Software.

Mutta pistä se levy asemaasi ja avaa Nero.
ja valitse sitten Neron pääikkunasta (nyt tämä menee hieman vaikeaksi kun on tuo Nero Ruotsinkielinen)jotain sellaista kuin "polttimot" englanninkielisessä Nerossa se on "Recorder".
(Voit luultavasti muuttaa Neron kielen englannisksi säädöistä).
Sitten valitset sieltä "recorder" kohdasta "medium-info",hetken kuluttua näet sen cd-rw levyn tiedot.
Minulla se näyttää UPC/EAN-code siellä.
Yritä sitten valita sieltä "recoder" kohdasta
"eraser ReWritable" ja valitse "Full erase".
Tämän jälkeen luulen että pystyt ainakin Nerolla poltamaan siihen/niihin levyihin.

EN OLE TÄYSIN VARMA TUOSTA MUTTA MINULLA SE KUITENKIN ALKOI TOIMIMAAN NOIN TEHTYÄ.
Nero-versioni on: 5.5.6.1

Peter.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2002 @ 15:31

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > cd-rw

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy