User Käyttäjä Salasana  

lauantai 15.11.2025 / 04:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > skypen ääni ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Skypen ääni ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
joecreb
Member
_
2. huhtikuuta 2007 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis eli kun ite puhun niin kuulen oman puheeni viiveellä ja tiedän et toinen joutuu oottelee vastausta. mut kuitenkin toisen äänet tulee reaali ajassa mulle??
Member
_
3. huhtikuuta 2007 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on välillä samaa vikaa, mutta se on kyllä vaan yhteydestä kiinni, ei muusta :) Eli jaa nettiprosessisi niin, että Skype saa tarpeeksi kaistaa eikä pätki..
joecreb
Member
_
3. huhtikuuta 2007 @ 12:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se pätki vaan kaikuu eli kuulen oman puheeni noin 2 sekunnin viiveellä ja sitten vasta "toinen" voi vastata...=(
Mainos
_
__

_
Member
_
3. huhtikuuta 2007 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Anteeksi. Tuli tuossa edellisessä viestissä pieni kirjoitusvirhe puhuessani "pätkimisestä". Kysehän oli tietysti siitä mainitsemastasi kaiusta :) Eli siis minulla on ollut samaa vikaa aina välillä, mutta se on yhteydestä kiinni. Itse asiassa joskus minulla on käynyt niinkin, että kun ole puhunut aivan normaalisti, niin kuulen puheeni vastapauolelta "kaikuna" jopa vasta puolen minuutin jälkeen. Se ei ole hauskaa :) Ja tuskinpa olet mikkiisi säätänyt mitään delay-toimintoa, mikä on hyvin epätodennäköistä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. huhtikuuta 2007 @ 13:34

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > skypen ääni ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy