User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 19.1.2025 / 11:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > procaster dvd-002
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ProCaster DVD-002
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
RistoE
Member
_
28. syyskuuta 2005 @ 16:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Päivitys meni muuten ihan normaalisti, mutta sitten...
Minulla on myös ollut samanlainen tilanne, silloin selitys oli muistaakseni että laitteen etupanelin nappulat olivat firmwaressa eri järjestyksessä, enkä ollut sitä aiemmin huomannut. Sitten ihmettelin kun uudestaan ja uudestaan meni pieleen. Mutta lopulta ymmärsin ja käytin kauko-ohjaimen nappulaa.
RistoE
Member
_
28. syyskuuta 2005 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Osaako joku sanoa mistä johtuu divx leffojen kanssa sellainen onglema että yhtäkkiä kuva pysähtyy, sen jälkeen jatkuu noin 3 sekuntia hidastettuna ja palaa taas normaaliksi
Minua kiinnostaisi tietää että onko uuden servon procastereissa (17.03.00.00) näitä tahmaus ongelmia seuraavissa tapauksissa
a) alkuperäisen verkkokaupan firmwaren kanssa
b) temin procaster 002 firmwaren kanssa (perustuu apex firmwareen)

jos näitä ongelmia nimittäin on niin sitten kannattaisi pitää silmät auki siltä varalta että tuosta firmwaresta tulisi vastaan korjattu versio.
M76
Newbie
_
29. syyskuuta 2005 @ 13:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivitin myös Apex_Yama_B7 firmwaren uuden servon ProCasteriin.
Toimii kyllä muuten hienosti, mutta huomasin siinä yhden ärsyttävän bugin:

- prev/next -nappi ei toimi oikein mp3 levyä soitettaessa. napit kelaavat tiedostoselaimen sivua, eivätkä vaihda soivaa kappaletta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. syyskuuta 2005 @ 13:37

temi
Senior Member

14 tuotearviota
_
29. syyskuuta 2005 @ 17:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
- prev/next -nappi ei toimi oikein mp3 levyä soitettaessa. napit kelaavat tiedostoselaimen sivua, eivätkä vaihda soivaa kappaletta.
Onko tuo ominaisuus toiminut jossain firmwaressa?

M76
Newbie
_
29. syyskuuta 2005 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Onko tuo ominaisuus toiminut jossain firmwaressa?
Onhan toi ollut kaikissa firmwareissa, mitä olen kokeillut. Eli alkuperäisessä, verkkokaupan päivityksessä ja ProCaster_new_b1.
Bibob
Junior Member
_
30. syyskuuta 2005 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olin jo ajatellut siirtyä käyttämään .divx containeria, koska esim. tekstitykset kursivoinneilla ja bouldauksilla saa helposti muksattuua sisään tiedostoon. Sitten törmäsin yllättävän ihanaan ominaisuuteen. Toistettaessa .divx tiedostoja procasterin goto painike ei toimikkaan. Lähinnä hakusessa oli tuo hyppäys esim. kohtaan 1h 10min 00sec toiminto. jos saman video jättää .avi muotoon, niin hypyt kyllä toimivat. Olisko tähän mitään ideoita/parannusta saatavilla?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. syyskuuta 2005 @ 10:27

jaakkomk
Newbie
_
30. syyskuuta 2005 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poltan yleensä divx:t hitaimmalla nopeudella (8x) polttavalla asemallani ja kiireessä poltin taannoin erään elokuvan muistaakseni 24x nopeudella ja Procaster suostui kyllä soittamaan levyä, mutta ei loppuun asti ja GOTO-nappi ei toiminut. Ei ainakaan apex-pohjaisissa firmwareissa toimi nuo prev/next-napit kappaletta vaihdettaessa.
spebbo2
Junior Member
_
2. lokakuuta 2005 @ 08:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni ainakin tuo ongelma, että välillä kuva pysähtyy oli tuon uuden servon laitteessa jossa alkuperäinen verkkokaupan firmware.
Niioni
Newbie
_
2. lokakuuta 2005 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa kaivattiin tietoja, että millä FW:llä xvidit nykii. Olen kokeillut tähän mennessä suunnilleen kaikkia versioita (uusi servo), ja kaikissa on sama ongelma. Ainakin Temin Procaster_V1, Procaster_V2 ja Apex_Yama_B7 kokeiltu. Ja myös verkkokaupan FW.
Onko tämä ongelma ilmennyt pelkästään uuden servon soittimissa?
maka-Z
Junior Member
_
2. lokakuuta 2005 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla nykii yamadassa kans
temi
Senior Member

14 tuotearviota
_
2. lokakuuta 2005 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
mulla nykii yamadassa kans
Tuo yamadan nykiminen johtuu varmasti packed bitsreamista, mutta uskon , että ProCasterin uudemman mallin kuvan pysähtely ei johdu siitä
----------------------------------------------------------------------

Verkkokauppa.com:iin on tullut myyntiin ProCaster 003 soitin
Hinta vaan on aika korkea:(
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=14917

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. lokakuuta 2005 @ 18:46

MikaPa
Suspended due to non-functional email address
_
3. lokakuuta 2005 @ 09:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain verkkokaupasta uudemmalla servolla varustetun Procaster DVD 002 soittimen viime viikolla. Päivitin heti laitteeseen uuden firmwaren ilman mitään hankaluuksia.

Viikon verran laitetta käytettyäni itseäni on alkanut häiritä valikkojen värinä vaakatasossa. Kuuluukohan tämä laitteen "ominaisuuksiin", vai kannattaako minun minun kantaa soitin takuuhuoltoon? Onko joku muu törmännyt vastaavaa ilmiöön?

Värinä näkyy selkeimmin seuraavissa tilanteissa:
-laitteen omissa setup-valikoissa
-DVD levyjen valikoissa
-toistettaessa laajakangas XviD-elokuvia kuvan yläreunassa
-kaikilla kokeilemillani firmwareilla

Toisaalta esim. DVD pysäytyskuvassa värinää ei ole havaittavissa (johtuukohan alhaisemmasta resoluutiosta?).

Laite on kiinnitetty televisioon scart-kaapelilla, ulostuloksi on valittu RGB. Olen havainnut saman ilmiön kahdella eri televisiolla.

Osaisiko joku auttaa?
bongart
Member

1 tuotearvio
_
3. lokakuuta 2005 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Viikon verran laitetta käytettyäni itseäni on alkanut häiritä valikkojen värinä vaakatasossa. Kuuluukohan tämä laitteen "ominaisuuksiin", vai kannattaako minun minun kantaa soitin takuuhuoltoon? Onko joku muu törmännyt vastaavaa ilmiöön?
Kai pieni värinä on tavallista perus TV:ssä (lomitettu kuva). Jos sinulla on 100hz TV niin silloin ongelmaa ei pitäisi olla.

Vaakatason värinä tosin kuulostaa aika hirveältä ....
Quote:
Verkkokauppa.com:iin on tullut myyntiin ProCaster 003 soitin
Osaako joku kertoa mitä siinä on parempaa kuin Procaster 002:ssa.
Nopea silmäily ei ainakaan kertonut minulle mikä siinä uudessa procasterissa maksaa 100e enemmän.
Quote:
Mulla nykii yamadassa kans
Voisiko tällä olla tekemistä P2P ohjelmien ongelmien kanssa.
Onko mahdollista että jotkut P2P ohjelmat korruptoivat suuria
tiedostoja .... tai että tiedostot ovat jo valmiiksi sabotoituja.

Taas uusi teoria ...;)

Onko joku todella tarkistanut että elokuvatiedostojen sisältö on OK?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. lokakuuta 2005 @ 11:42

RistoE
Member
_
3. lokakuuta 2005 @ 19:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vihdoin oli aikaa omakohtaisesti testata b7 firmwaren toimivuus 2.5h dvd-levyllä. toimii, laitteeni on vanhempaa procaster 002 sarjaa. Ei yhtään nykimistä tms, koko elokuvan aikana.
MikaPa
Suspended due to non-functional email address
_
4. lokakuuta 2005 @ 04:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Kai pieni värinä on tavallista perus TV:ssä (lomitettu kuva). Jos sinulla on 100hz TV niin silloin ongelmaa ei pitäisi olla.

Vaakatason värinä tosin kuulostaa aika hirveältä ...
Uskoisin, että kyseessä on enemmän kuin lomitusongelma, valikot heiluvat sen verran reippaasti.
bongart
Member

1 tuotearvio
_
4. lokakuuta 2005 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Uskoisin, että kyseessä on enemmän kuin lomitusongelma, valikot heiluvat sen verran reippaasti.
Testaa toisessa TV:ssä ... jos ei toimi kunnolla niin laite huoltoon!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. lokakuuta 2005 @ 12:17

jussit_
Newbie
_
4. lokakuuta 2005 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi,
päivitin firmiksen APEX-YAMA_B7 -versioon, kun se ennen oli Yamada_v15.1_Temimod. Kun en muista noita valikkoja ulkoa, niin mistäs huomaan, että päivittyikö firmis todella? Ongelmia ei päivityksen aikana esiintynyt, mutta kun tuntuu, ettei mikään muuttunut... Servo on 17.03.00.00.
yinx
Junior Member
_
5. lokakuuta 2005 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ainakin mun vanhalla servolla piti kaikki olla isolla päivitystiedoston nimessä (APEX_YAMA_B7) eli ZDVX6600.BIN oli oikea muoto. Jos laitoin zDVX6600.BIN, kone ei tunnistanut päivityslevyä.

se on sellasta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. lokakuuta 2005 @ 19:09

yinx
Junior Member
_
5. lokakuuta 2005 @ 19:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Pitkät tiedostonimet kiertävät saman rivin alkuun tieostoselimessa.
Quote:
tuon ongelman pystyy korjamaan
miten? Vain uudella firmiksellä?

se on sellasta.
yinx
Junior Member
_
5. lokakuuta 2005 @ 19:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Quote:
tuon ongelman pystyy korjamaan
miten? Vain uudella firmiksellä?
marskiX
Newbie
_
5. lokakuuta 2005 @ 19:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon päivitelly firmistä sitä mukaan ku uusia parempia on tullu, mutta nyt tuli ongelma. Mul on vanhempi soitin servo 04.05.01.00 ja päivitin firmiksen APEX-YAMA B7 -versioon. Päivitys meni niin kuin pitikin ja palautin tehdasasetukset. Nyt kuvassa on poikkisuuntaista värinää niin paljon, ettei leffoja voi katsoa, eikä soitin aina reagoi kaukosäätimen tai koneen nappuloihin. Oon myös kokeilu vaihtaa firmistä mutta ei auta eli sama homma muillakin firmiksillä. Oisko kellään mitään neuvoa ongelmaan?
bongart
Member

1 tuotearvio
_
8. lokakuuta 2005 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Quote:
Tuon ongelman pystyy korjamaan
Quote:
Miten? Vain uudella firmiksellä?
Joko vanha firmis vehkeeseen tai sitten jos Temi tai RistoE korjaa nykyiseen ....

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. lokakuuta 2005 @ 18:48

mmlind
Newbie
_
8. lokakuuta 2005 @ 18:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla kiertää tekstit selaimessa kans
käytössä vanha servo ja apex 7 firmis
onkohan mahdollista korjata asiaa
hieman harmittaa ominaisuus mutta kyllä sitä käyttää jos ei muuta ole
RistoE
Member
_
10. lokakuuta 2005 @ 04:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://home.planet.nl/~feer0011/yamadaV15+PBS+Xsub+TXT+SUB.rar

"Filebrowser with AC mod".
- tiedostonimien fontti pienempi
- vaihdetut taustakuvat

Tämä on b7 versiosta tehty ja on muutaman henkilön testaama. Muutoin sama kuin b7
Mainos
_
__

_
kpmkpm
Junior Member

2 tuotearviota
_
10. lokakuuta 2005 @ 06:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
RistoE:

- Onko tuossa "tiedostonimien fontti pienempi", että vain fontin koko on muutettu, vai onko siinä samalla saatu ääkköset mukaan?

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > procaster dvd-002

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy