User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.8.2025 / 06:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 1942:lla ei pääse nettiin!?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Battlefield 1942:lla ei pääse nettiin!?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
valokaari
Member

5 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2007 @ 06:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä estää nettipelaamisen? Virustorjuntana Kaspersky joka asennettu uudelleen mutta ei edelleenkään pääse pelaamaan netissä, Battlefied on asennettu uudelleen, PukBusterit on päivitetty. Myöskään GameSpy ei näytä servereitä eikä paljon muutakaan, loggaaminen kuitenkin onnistuu.
Newbie
_
3. huhtikuuta 2007 @ 07:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, mulla on kaksi konetta ja ongelma alkoi tasan 2 päivä huhtikuuta 2007. Molemmissa koneissa Battlefield 1942 jämähtää jumiin, kun painaa INTERNET nappulaa. Koneille ei ole tehty mitään päivityksiä. Vika ei ole koneissa ja arvasin heti etten ole ainut. Onko operaattori tai EA lopettamassa verkkopelaamisen?????????????????????

Tietokoneella Dosin ammoisista ajoista lähtien.
valokaari
Member

5 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2007 @ 07:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tosiaan mulla on sama juttu, toisessa koneessa jossa on toinen aito Battlefied.
miinis
Member
_
3. huhtikuuta 2007 @ 07:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taitaa vaan olla serverit alhaalla.

EDIT: asiasta keskusteltu mm. täällä

|Asus M2R-FVM|AMD Ahtlon 64 x2 4200+|2GB DDR2 RAM|Seagate Barracuda 250 GB|Sapphire X1950 XT|Windows XP Mediacenter/Kubuntu (Feisty Fawn)|

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. huhtikuuta 2007 @ 07:58

valokaari
Member

5 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2007 @ 08:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selvä! KIITTI VINKISTÄ!!
En älynnyt käydä tuolla, no hyvä juttu jos ei ainakaan omissa koneissa eikä operaattorissa vikaa.
Tivottavasti saavat pian kuntoon, muuten alkaa tulla vieroitusoireita.
Moderator
_
3. huhtikuuta 2007 @ 08:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä taas nähdään tämä EA:n "laatu". Älkää käsittäkö väärin, en tuomitse teitä pelaajina, vaan EA:n firmana joka ei kanna vastuuta tuotteistaan. Olen muutenkin pitkään dissannut kyseistä firmaa ja heidän liiketoimintamalliaan.

Säännöt
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."
valokaari
Member

5 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2007 @ 10:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Betrayed:
Tässä taas nähdään tämä EA:n "laatu". Älkää käsittäkö väärin, en tuomitse teitä pelaajina, vaan EA:n firmana joka ei kanna vastuuta tuotteistaan. Olen muutenkin pitkään dissannut kyseistä firmaa ja heidän liiketoimintamalliaan.
Olen samaa mieltä, varsinkin BF 2142 kohdalla eikä BF2 ole paljoa prempi, pelinä hyviä mutta on jäänyt lähes pelaamatta kun en muista enää tunnuksia muutenkin se puoli niissä on niin syvältä kuin voi olla. Pitäis kai yrittää myydä molemmat pois hyllyltä pölyttymästä. Eikä kyseisen firman tuotteita kyllä enää tule tähän huusholliin.
widetrak
Suspended due to non-functional email address
_
3. huhtikuuta 2007 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla se jumitti aina kun Zone Alarm hälytti työpöydällä..

eli meneppä sinne kasperskyyn ja kato että estääkö se sen myltiplayerin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. huhtikuuta 2007 @ 18:13

Mainos
_
__

_
valokaari
Member

5 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2007 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti widetrak:
mulla se jumitti aina kun Zone Alarm hälytti työpöydällä..

eli meneppä sinne kasperskyyn ja kato että estääkö se sen myltiplayerin
Ei, kyllä siellä oli vaan servut alhaalla. Taas toimii niin kuin ennenkin.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 1942:lla ei pääse nettiin!?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy