User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.11.2024 / 05:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > anysee e30 ongelma (laiton järjestelmä)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Anysee E30 ongelma (Laiton järjestelmä)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
cofsi
Junior Member
_
4. huhtikuuta 2007 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Anysee on toiminut hyvin kohta vuoden, mutta nyt kun yritän katsoa tv:tä ja avaan Anysee viewerin, niin tulee ilmoitus:
Järjestelmä-DDL user32.dll on uudelleensijoitettu muistissa. Sovellus ei toimi asianmukaisesti. DLL C:\WINDOWS\system32\HHCTRL.OCX uudelleensijoitetiin, koska se käytti muistialuetta ,joka on varattu Windows NT:n järjestelmä-DLL:lle Ota yhteys ohjelmiston toimittajaan uuden DLL:n saamiseksi.

Ilmoitus tuli sen jälkeen kun olin käyttänyt samassa usb-portissa muistitikkua, mutta tuskinpa se siintä johtuu. Olen käynnistänyt tietokoneen uudelleen ja asentanut uudelleen anyseen ohjelmiston ja asensin usb-ajurin toiseen porttiin, mutta ei auta! Mikä vikana?
maxwin
Newbie
_
4. huhtikuuta 2007 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luulen, että virhe johtuu Windowsin uudesta suojauspäivityksestä.
Suojauspäivityksen jälkeisen bootin jälkeen, Anysee ei toimi ja virheilmoitus on sama jonka esitit.
Käytössäni on Anyseen ohjelmaversio 1.5.6.
Toimiikohan uusin versio 1.5.9 XP uuden suojauspäivityksen kanssa???
maxwin
Newbie
_
4. huhtikuuta 2007 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusimman XP turvapäivityksen (KB925902) poistaminen auttaa.
Auttaakohan uusimman Anysee-ohjelmaversion 1.5.9 asennus ilman turvapäivityksen poistoa?
cofsi
Junior Member
_
4. huhtikuuta 2007 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poistin nyt sen suojapäivityksen ja taas näkyy, että kiitos vaan!
Ps. latasin sen uusimman anyseen ohjelmiston jo aikaisemmin, joten sekään ei toimi sen suojapäivityksen kanssa.
HTT
Junior Member
_
4. huhtikuuta 2007 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Neuvokaa tyhmää, kuinka tuo uusin turvapäivitys poistetaan XP:ssä?
Ts mistä tiedän mikä on oikea Lisää/Poista valikossa?
HTT
Junior Member
_
4. huhtikuuta 2007 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aargh, tyhmä minä...
Selvisi kun laittoi ruksin siihen "show updates" kohtaan...
Ja nyt toimii, kiitoksia vinkistä:)
yogee
Junior Member
_
5. huhtikuuta 2007 @ 09:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei nyt järki käteen, kannattaako poistaa koneelta tietoturvapäivitystä joka on M$:nkin mielestä niin tärkeä että he julkaisevat jo viikkoa aiemmin erillisen päivityksen sille?

Vastaan itse itselleni, ei kannata.

Kannattaako hakea päivityksen hotfix(KB935448), joka korjaa tilanteen?

Vastaan taas itselleni, kannattaa.
maxwin
Newbie
_
5. huhtikuuta 2007 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MS:n hotfixit ovat "quick and dirty"-korjauksia esiintuleviin ongelmiin.
Minä sain tästä yogeen suosittelemasta KB935448-hotfixistä "lahjaksi" epävakaan XP:n. Blue screenilla aloitetaan...tämän jälkeen yritetään palauttaa palautuspisteisiin vikasietotilaa käyttäen, jne.

Minä en suosittele MS:n hotfixeja:
Hotfixit on tarkoitettu riskinottajille ja henkilöille, joilla paljon aikaa selvittää mahdolliset ja ei erityisen harvinaiset ongelmat.
Pete132
Newbie
_
6. huhtikuuta 2007 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisikohan joku neuvoa että miten sen suojapäivityksen voi poistaa
pimpulat
Newbie
_
6. huhtikuuta 2007 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pete132 jos et ole vielä saanut vastausta mene ohjauspaneeli...lisää/poista ohjelmia...paina näytä päivitykset ruutuun raksi....etsi listasta ko.KB925902 ja poista se.mulla alkoi toimia taas.ms:llä on jo korjaustiedosta.
PZQ
Newbie
_
6. huhtikuuta 2007 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hämmentävää kyllä, mut Anysee.fi sivustolla on tohon korjaus

Jos siis tarvitset enemmän kuin yhden kaukosäätimen, olet kädetön
ae10552
Newbie
_
6. huhtikuuta 2007 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei. Sama vika havaittu tänään täällä. Ongelma hoitui seuraavasti. Uusinta Windows XP turvapäivitystä (KB925902) ei tarvitse poistaa, vaan lataa seuraava korjausohjelma MS:n sivuilta:

http://www.microsoft.com/downloads/detai...cb-f7b3b0fd3d86

Tämän jälkeen anyseen pitäisi toimia. (Kiitokset vain teraset.net -sivuille tästä tiedosta)

ae
lasse57
Member
_
18. huhtikuuta 2007 @ 03:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uskokaa nyt,mulla oli sama ongelma, ei tarvi poistaa päivityksiä vaan käydä Anuseen kotisivulta hakemassa päivitys.
Se löytyy heti aloitussivulta.
pjk32
Newbie
_
11. toukokuuta 2007 @ 12:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
latasin ton korjaus jutun, mutta sen jälkeen tulee tälläinen teksti kun yritän avata anyseetä:can´t proceed the program due to capture filter. The program will close.asensin anyseen uudelleen mutta sama juttu tuli taas.Missäköhän vika....
pjk32
Newbie
_
17. toukokuuta 2007 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asiaan olikin anyseen sivuilla ohje, kun vähän jaksoi etsiä...
TeBBOO
Newbie
_
16. lokakuuta 2007 @ 22:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pjk32:
Asiaan olikin anyseen sivuilla ohje, kun vähän jaksoi etsiä...
Jos jakaisit tämän tiedon kanssamme nii olisin iloinen. Eli mistä sait sen ladattua.
Mainos
_
__

_
TeBBOO
Newbie
_
16. lokakuuta 2007 @ 23:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://img91.imageshack.us/my.php?image=ongelmagj8.jpg
Minkä takia tulee vieläkin tuota erroria vaikka olen asentanut uudet ajurit?
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Anyseen korttien arvostelut ja tekniset tiedot AfterDawnin laitevertailussa!

Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
Anysee kanavahaku ongelma 24 19. marraskuuta 2012 Keskustelua antenniverkon digibokseista
Anysee virhe 8 11. helmikuuta 2012 DigiTV - Kaikki muut aiheet
Anysee Linux-koneelle? 4 11. syyskuuta 2011 Tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet
Anysee ja maksukanavat dvbviewerilla tai progdvb:llä 1 22. elokuuta 2011 DigiTV - Kaikki muut aiheet
AnySee E30 Series (yleissofta sekä C & T malleille) 550 3. huhtikuuta 2011 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee E30plus C & DVB Viewer & kaukosäädin 28 29. tammikuuta 2011 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee Combo plus 2 14. tammikuuta 2011 Ajuri- ja softaongelmat
Anysee E30 C Plus DVB-C 5 20. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee ääni ongelma 1 17. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee E30 C Plus nauhoitus 4 13. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista

afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > anysee e30 ongelma (laiton järjestelmä)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy