User Käyttäjä Salasana  

perjantai 17.1.2025 / 19:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > apua tarvitaan!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Apua tarvitaan!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
timlord
Suspended due to non-functional email address
_
12. syyskuuta 2003 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Avasin hubin. Pääsen siihen itse sisään mutta kukaan kavereistani ei. Tulee ilmoitus Coneection refused by target... Onko mahdollisesti portin asetukset väärin? Miten laitan oikeat. Minulla on adsl yhteys ja tarjoaja on SSP ei salon seudun puhelin
Moderator
_
12. syyskuuta 2003 @ 20:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
timlord
_
13. syyskuuta 2003 @ 03:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mä selasin ne läpi niin pääsin tähän saakka. Mul on Nortonin palomuuri ja oon koittanut ottaa sen pois päältä--> ei auttanut. Portilla esim 411 pääsen itse sisään mut muilla kokeilemillani en. onx täs xp:ssä oma palomuuri? Noist porttien merkityksistä oon muutenkin ulkona ku lumiukko.

-- Timlord --
timlord
_
13. syyskuuta 2003 @ 03:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Korjaus tohon ensimmäiseen viestiin siis ON Salon Seudun Puhelimen yhteys.

-- Timlord --
Moderator
_
13. syyskuuta 2003 @ 07:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä Xp:ssä on oma palomuuri, mut se ei pitäs olla päällä ellet ole itse laittanut
timlord
_
13. syyskuuta 2003 @ 07:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu kiitos neuvoista sain toimii...

Mut nyt yritän lisätä scriptin PtokaX:ään mut eip onnistu siis lataan sen sinn e ja sit restart scripts. eikä mikään muutu. Siin seuraavassa välilehdessähän on kohta memory used by scripts eikä mul oo siinäkään mitään...

Neuvoja?

-- Timlord --
Mainos
_
__

_
cronos
Senior Member
_
13. syyskuuta 2003 @ 09:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ootko manuaalisti laittanut scriptin tonne SCRIPTS kansioon jos ptokax käynnistyksessä lataa sen jos et niin laita...pitäisi toimia kyllä jos scripti vaan on kunnossa ja alussa kannattaisi koittaa neo.moduksen hubisoftaa se on mielestäni käyttäjäystävällisempi ja scripti kieli on enemmän basiccia. vaihtaa sitten jos tarvetta myöhemmin ptokaxiin nmdc:llä helpompi opetella muokkaamaan scriptejä jne...
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > apua tarvitaan!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy