User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 16:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > nhl07 - omien pelaajien teko
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
NHL07 - omien pelaajien teko
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vkkkd
Junior Member
_
5. huhtikuuta 2007 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö oikeasti tässä pelissä saa tehtyä omia pelaajia? Olen yrittänyt vääntää omaa nimeä kantavaa pelaajaa, mutta joka kerta kun olen saanut kaikki asetukset tehtyä, hyväksyn pelaajan. Tämä pelaaja kuitenkin on joku ihan eri henkilö, Hedström, Riihimäki tai joku vastaava. Vai voisiko pelin pelaajapäivitys vaikuttaa asiaan?
Member

22 tuotearviota
_
12. toukokuuta 2007 @ 07:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei voi vaikuttaa, minulla on uusimmat päivitykset eikä se siittä ainakaan huonoksi mennyt. kokeile asentaa uusiks ja jos ongelma ei poistu lataa uusin pelipäivitys ja korjaava .exe tiedosto. nämä löytyy käynnistä valikosta easports ja nhl07 ja etsipelipäivitys. Sit jos ei toimi niin en tiedä mikä on ongelma.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > nhl07 - omien pelaajien teko

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy