Xbox 360 ja panasonicin plasma tv
|
|
kalma79
Newbie
|
6. huhtikuuta 2007 @ 07:24 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
6. huhtikuuta 2007 @ 07:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos pelaat pelejä jossa on paikallaan pysyviä osa-alueita (GUI tai vastaavaa) niin voi palaa kiinni helpostikkin. Varsinkin jos plasma ei ole sieltä uusimmasta/kalliimmasta päästä.
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
6. huhtikuuta 2007 @ 08:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jusunakki: Jos pelaat pelejä jossa on paikallaan pysyviä osa-alueita (GUI tai vastaavaa) niin voi palaa kiinni helpostikkin. Varsinkin jos plasma ei ole sieltä uusimmasta/kalliimmasta päästä.
Tuo plasmahan on ihan uusi malli ja parhaimmasta päästä.
Tuollaisista yleistason "neuvoista" ei ole mitään hyötyä...
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
6. huhtikuuta 2007 @ 10:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Tuo plasmahan on ihan uusi malli ja parhaimmasta päästä.
Tuollaisista yleistason "neuvoista" ei ole mitään hyötyä...
"Elikkä sellasta kyselisin että miten noi plasmat yleensäkkin toimii pelattaessa, oon kuullu jotain juttuu et palais helposti kuva kiinni ruutuun onko mitään perää asialla"
...
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
6. huhtikuuta 2007 @ 13:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: "Elikkä sellasta kyselisin että miten noi plasmat yleensäkkin toimii pelattaessa, oon kuullu jotain juttuu et palais helposti kuva kiinni ruutuun onko mitään perää asialla"
Mietin tässä jos ostais tollasen Panasonic TH-37PX70
On se vaan niin vaikeaa ymmärtää...
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
6. huhtikuuta 2007 @ 16:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus:
Mietin tässä jos ostais tollasen Panasonic TH-37PX70
On se vaan niin vaikeaa ymmärtää...
...niin?
Ei mulla ollu mitään sanottavaa tosta kyseisestä plasmasta, vastasin vaan yleisesti kuten pyydettinkin. Mikä ihme vinkuja sustakin on nykyään tullut...
Mutta sanotaan nyt jotain tostakin plasmasta...:
Itse en ainakaan ostaisi tossa kokoluokassa plasmaa, enkä varsinkaan jos se pelaamiseen tulee. Eikä toi resokaan (1024x768) kovin miellyttävältä vaikuta ainakaan omiin tarpeisiini
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. huhtikuuta 2007 @ 16:36
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
6. huhtikuuta 2007 @ 16:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Mutta sanotaan nyt jotain tostakin plasmasta...:
Itse en ainakaan ostaisi tossa kokoluokassa plasmaa, enkä varsinkaan jos se pelaamiseen tulee. Eikä toi resokaan (1024x768) kovin miellyttävältä vaikuta ainakaan omiin tarpeisiini
Jos tuo toimii pelatessa hyvin mistä minulla ei tietoa niin voin sanoa että on melkoisen hyvä ostos.
Mutta jos tuo on huono niin saa kertoa mikä on parempi.
Noiden uusien panojen kuvaa ei nimittäin turhaan ole kehuttu...
Mustan taso ja kuvanlaatu niin digi kuin dvd käytössä on sellaista että en ihan helposti lähtisi mollaamaan tuota telkkaria...
|
kalma79
Newbie
|
7. huhtikuuta 2007 @ 11:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitokset kaikille vastanneille tiedoista.
|
Votukka
Suspended due to non-functional email address
|
7. huhtikuuta 2007 @ 12:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on panasonicin plasma tv ja toimii erittäin hyvin pelatessa. Kuva on aivan loistavaa.
Votukka
|
Mainos
|
|
|
Newbie
|
23. huhtikuuta 2007 @ 13:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Ittelläni on Samsungin 42" kamppania malli veikon koneesta, siis sellannen mahdollisimman iso mahdollisimman halvalla. Xbox 360 sillä pelailen ja kyllähän niitä haamukuvia joidenkin 6 tunnin sessioden jälkeen tulee mutta kyllä ne on tähän asti lähtenyt irtikin telkkariin koodattujen putsaus menetelmien avulla. Että kyllä uskaltaisin väittää että plasma pelittää hyvin konsoleiden kanssa kuhan vähän kattoo ettei jätä peliä idlamaan kauaksi aikaa telkkari päällä. Itse asiassa käytän samaa plasmaa myös tietokoneen näyttönä netinselailuun ja en vielä ole saanut ruutua viotettua millään haamukuvilla. En sitte panasonicista tiiä mutta jos mun halppis Samsungissa on peli-moodi, 3 erillaista haamukuvan esto/poisto syystemiä luulis että vastaavat on kaikissa uusissa plasmoissa. Nii ja kannattaa kysyä kaupasta onko kyseisellä plasmalla suositeltavaa pelailla konsoleita, kyllä ne yleensä tietää.
Postissa: Clevo M570RU | Core2Duo T9300 2,5GHz | GeForce 8800M GTX 512MB | 2GB DDR2 800MHz | 160GB 7200rpm
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. huhtikuuta 2007 @ 14:00
|