User Käyttäjä Salasana  

torstai 31.7.2025 / 13:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ati ja nvidia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ATI JA NVIDIA
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
6. huhtikuuta 2007 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis mulla on ATI raedon x600. Mulla on Lisää tai poista ohjelmia luettelossa "NVIDIA DRIVERS" . Eli siis mulla on tuolla työkalu palkissa
ATI mutta miten sit NVIDIA on sitten mun koneella jos kerran mulla on ATI?? voinko päivittää/asentaa Nvdian ajureita?

en tiiä näistä näyttö jutuista mitää eli voi kuulostaa oudoilta nuo mun jutut ;D yrittäkää kuitenki opastaa ja auttaa :)

se ei sgulaa joka sgagaa
Undercova
Senior Member
_
6. huhtikuuta 2007 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko koneessa aikaisemmin ollut nVidian korttia? Koska ajureita ei ole mahdollista asentaa jos ei ole tuettua korttia kiinni.

Phenom II X4 965BE 4Ghz/ Gigabyte GTX660 Windforce / Asrock 970 Extreme4 / Kingston HyperX 2x4GB / SF-2000 koppa / Kingston V300 120GB SSD / WD Caviar SE16 250Gt / Corsair VX450
Member
_
6. huhtikuuta 2007 @ 16:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no mulla on Fujitsu Siemens Scaleo Pa. en ole asentanu mitään näytön ohjain juttuja.. päääsen ATIn näyttö asetuksiin mutta Nvdidian asetuksia en edes löydä. mulla on C: levyllä Nvidia kansio siellä on "Win2KXP" ja tuolla on 56.56 ja 77.30 niissä jtn asetus juttuja ja sensemmossii.. menin tuonne 77.30 kansioon ja siellä oli joku asennus juttu, asensin sen mutta sitten tuli "NVIDIA asennusohjelma ei löytänyt käytettävän laitteiston kanssa yhteen sopivia ohjaimia" hmmm..

se ei sgulaa joka sgagaa
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
6. huhtikuuta 2007 @ 16:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poista sieltä lisä tai poista sovelluksesta se, ei siitä haittaakaan ole.
Ensiksi tuli mieleen että oli nvidian piirisarja ollut mutta ilmeisesti ei ole.

Senior Member

1 tuotearvio
_
6. huhtikuuta 2007 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo piirisarjajuttu kävi itselläkin ekana mielessä.

Onko tuo kortti kuitenkin toiminut ihan oikein?

lol
Member
_
6. huhtikuuta 2007 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no poistin sen mutta ei toiminu netti ja lagas..

se ei sgulaa joka sgagaa
Fidelaar
Senior Member
_
6. huhtikuuta 2007 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko emos myös integroitu nvidian ohjain?
Member
_
7. huhtikuuta 2007 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oikeesti ku mä en tiiä :/

se ei sgulaa joka sgagaa
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
7. huhtikuuta 2007 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lataa Everest ja kopioit sieltä tiedot tänne, ainakin emolevyn.

Member
_
7. huhtikuuta 2007 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
okep

se ei sgulaa joka sgagaa
Member
_
7. huhtikuuta 2007 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Emolevy:
Tunnus 09/15/2005-NF-CK804-A8NE-FM-00
Emolevy Asus A8NE-FM

Dataväylä:
Väylätyyppi AMD Hammer
Todellinen kellotaajuus 200 MHz
Tehollinen kellotaajuus 200 MHz
HyperTransport-kellotaajuus 1000 MHz

Muistiväylä:
Väylätyyppi Dual DDR SDRAM
Väylän leveys 128-bittinen
Todellinen kellotaajuus 201 MHz (DDR)
Tehollinen kellotaajuus 402 MHz
Kaistanleveys 6432 MB/s

Emolevyn fyysiset tiedot:
Suoritinliittimet ja -kannat 1 Socket 939
Laajennuskannat 3 PCI, 1 PCI-E x16
Muistikannat 2 DDR DIMM
Yhdistelmälaitteet Audio, LAN, IEEE-1394
Muoto Micro ATX
Emolevyn koko 240 mm x 240 mm
Piirisarja nForce4-4x

Emolevyn valmistaja:
Yritys ASUSTeK Computer Inc.
Tuotetiedot http://www.asus.com/products1.aspx?l1=3
BIOSin latausosoite http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us

se ei sgulaa joka sgagaa
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
7. huhtikuuta 2007 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voit poistaa sieltä Lisää tai poista ohjelmia, NVIDIA DRIVERS->Muuta tai poista ,jos näkyy avauntuvassa valikossa (ForceWare) graphics driver tai näytönohjaimen ajurit ei muita.
Voi löytyä myös käynnistä valikosta /kaikki ohjelmat, jos poista sieltä kautta.
Siellä on muitakin nvidian ajureita ja niitä ei saa poistaa.

Edit: tuossa emon ohjekirja.

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. huhtikuuta 2007 @ 18:54

Member

4 tuotearviota
_
7. huhtikuuta 2007 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ne Nvidian ajurit on sun piirisarjas ajurit, joten voit antaa niiden olla koneella.

Intel C2D E4400@3.0GHz | 1Gb DDR2 800MHz Kingston | Club 3D Geforce 8600GT | Antec Sonata III | Antec Earthwatts 500W (Sonatassa mukana) | Western Digital Caviar SE 250Gb SATA | Samsung SH-S183A DVD+-RW SATA) | Asus P5B
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
7. huhtikuuta 2007 @ 19:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aivan kuten alussa arvelinkin.

Mainos
_
__

_
Member
_
7. huhtikuuta 2007 @ 20:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
selvä

kiitti neuvoista :)

se ei sgulaa joka sgagaa
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ati ja nvidia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy