User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.9.2025 / 10:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mistä osia auto tietokoneeseen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mistä osia auto tietokoneeseen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ameepa
Newbie
_
6. huhtikuuta 2007 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen rakentelemassa autoon tietokonetta minulla on epian mini-itx emo ym mutta haluaisin löytää sellaisen paneelin mitä on tietokoneiden etu paneeleissa jossa on 2x USB ja ääni liitännät ja virta kytkimiä eikö porukat rakentele tarpeeksi itse vai olenko käynyt vain väärillä sivuilla kun en ole löytänyt kyseisiä tuotteita mistään hyviä neuvoja otetaan innolla vastaan

joopa joo
161203
Suspended due to non-functional email address
_
6. huhtikuuta 2007 @ 20:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noita etu paneleita löydät melkein jokaisesta ATK liikkeestä,
voit laittaa nykyiseen "NS" USB hubin tai integroida jonnekkin autoon
ton 3.5" taikka 5.25" paikan jossa on USB ja muisti kortinlukijat.

Amd Athlon64 X2 4600+@. Asus A8R31-MVP-Deluxe.Corsair TWINX2048-4400Pro@. 2xRaptor 150Gb Raid 0.Samsung 400Gb sata2. Asus X1950XTX@. Asus MW221 22" wide.
Antec nine hundred. Corsair 520W.Zalman Reserator 1+@ neste. Vista Ultimate.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mistä osia auto tietokoneeseen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy