User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 05:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > pc:n yhdistäminen televisioon
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PC:n yhdistäminen televisioon
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tonza13
Newbie
_
7. huhtikuuta 2007 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarvis liittää koneeni samsung R71 telkkuun mutta millä kaapelilla tämä onnistuisi. Ohjekirjassa lukee että kone liitetään d-sub liitäntään. Jotkut ovat suositelleet HDMI-DVI-D kaapelilla mutta samsungin ohjekirjassa lukee että "Do not attempt to connect the HDMI/DVI connector to a PC or Laptop Graphics Card. Eli millä sitä sitten liittäis?
Member
_
7. huhtikuuta 2007 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen ainakin liittänyt ihan tuohon S-video porttiin kytkettävän adapterin avulla,joka tulee näytönohjaimen mukana. Siis komposiitillä.
tonza13
Newbie
_
7. huhtikuuta 2007 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rikhardo:
Itse olen ainakin liittänyt ihan tuohon S-video porttiin kytkettävän adapterin avulla,joka tulee näytönohjaimen mukana. Siis komposiitillä.
Mutta eikö tuosta tule huono kuva?
Member
_
7. huhtikuuta 2007 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei kyllä minulla ainakaan ole sen huonompi.. itseasiassa aika hyvä kunhan vaan laittaa ne komposiitit suoraan television liitäntöihin, eikä esim scart adapterin kautta
Mainos
_
__

_
PeteTK
AfterDawn Addict
_
7. huhtikuuta 2007 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Parhaimmasta huonoimpaan: Hdmi, Dvi, Vga, komponentti, S-video ja komposiitti.
Kaksi ensimmäistä digitaalisia ja kaksi viimeistä sellaisia millä en varsinkaan lcd-televisiota kytkisi, korkeintaan jonkun 14" matka tv:n.

Tehomylly.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > pc:n yhdistäminen televisioon

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy