Elikkä olisi pieni ongelma....nykyinen näytönohjain ATI Radeon PRO 9800 temppuilee jonkin verran nykyään ja olen miettinyt uuden hankkimista. Jostain syystä on tullut oltua vähän "paitsiossa" viime aikoina ja tietoa ei oikein ole siitä, että mitä kannattaa hankkia tilalle?!? Mitään huonompaa ei haluaisi, mutta se ei kait ole edes mahdollista tänäpäivänä. Mitä näytönohjainta suosittelisitte minulle nykyisen tilalle? Hintahaitari 100? - 400?.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tiki10:Jostain syystä on tullut oltua vähän "paitsiossa" viime aikoina ja tietoa ei oikein ole siitä, että mitä kannattaa hankkia tilalle?!? Mitään huonompaa ei haluaisi, mutta se ei kait ole edes mahdollista tänäpäivänä. Mitä näytönohjainta suosittelisitte minulle nykyisen tilalle? Hintahaitari 100? - 400?.
No sun kannattaisi varmaan tuon antamasi hintahaitarisi perusteella päivittää koko konepaketti hiukan uudemmaksi. Eli myy vanha kokoonpano vaikka huuto net:ssä ja kokoa täysin uusi setti.
Jos paljon pelaat tulevaisuudessa niin tuo "paitsio" tilanne tulee vaan jatkumaan, mikäli homaat uuden agp-näyttiksen ja yrität pyristellä sillä.