User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 23:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > divx-media usb-kovolta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Divx-media usb-kovolta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
anarkia
Newbie
_
8. huhtikuuta 2007 @ 21:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon nyt istunu kuus tuntia netis ja alkaa perse puutua, eikä nämä keskusteluryhmät lopu ikinä, ja selkeää vastausta ei löydy.
Millä saan katteltua divx-leffoja usb-kovolta?
Mulla on swapmagic, mika buuttaa mun usb kovolta uLaunchELF:n, millä taas lataan realityplayerin, mutta siihen sitte jääki.
Onko ps2:lle mitää softaa millä saan hyödynnettyä usb-kovoa divx-käytös?
<<ja onko kukaa viisas saanu pleikkariin ratkaisua buutata linuksi usb-kovolta?
Mulla on modpiiri(DMS4 2mb:n flashilla), mutta ku ei jaksa juottaa kiinni. Kuka jaksaisi tehdä sen mun puolesta ja mihin hintaan? maksan postit tietysti. Tai asun seinäjoella jos täälä joku jaksaa nysvätä nuo piuhat kiinni.
Ja viisastelijat älkää vaivautuko vastaamaan tähän viestiin. Mäkin tiedän varmaan monta asiaa jotka on mulle itsestäänselvyyksiä, ja teille ei. Mä vaan vihaan tälläisiä helvetin foorumeita, ja tämä on viimeinen oljenkorsi että vaivaudun kysymään täältä jotain.
Kiitos asiallisille vastaajille.

t.Jussi

Homo Homini Penis
AnthonT
Newbie
_
9. huhtikuuta 2007 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lataa uLaunchELFillä Simple Media System for Playstation 2 (SMS Version 2.1.elf). Ko. ohjelmalla pystyy kattomaan divx-leffoja USB-kovolta.
SlimJoe
Member
_
22. huhtikuuta 2007 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannataa laittaa SMS:n menusta että käynnistä usb support automaattisesti... säästyy sillä monelta vaivalta.. Omasta mielestä sms2.0 on 2.1 parempi...
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > divx-media usb-kovolta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy