Digi-tv -kortti, kannattaako ostaa?
|
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2007 @ 07:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Edellä olevan tekstin osittainenkin lainaaminen ilman asianomaisen lupaa, on tekijänoikeudellisista syistä ehdottomasti kielletty! <- Vitsi :P
|
Moderator
5 tuotearviota
|
9. huhtikuuta 2007 @ 12:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Oletko ajatellut katsoa myös maksukanavia, kuten esim. Formula 1-lähetyksiä?
|
PZQ
Newbie
|
9. huhtikuuta 2007 @ 16:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Hauppaugella on ainakin fiksumman oloinen tuotetuki, tiedä sitten miten se toimii. Lisäks hauppaugelta löytyy muitakin vaihtoehtoja, luulisin että itekin ostan sellasen, kun vaan saavat visten mediacenterin naitettua kunnolla korttiin kiinni. Ton toisen toimitusaika on vähä erikoinen?
Nykyisestä anyseestä pitää ottaa aina piuha kerran pois kun kone on buutannu, ennenku kuva näkyy mce:ssä
Jos siis tarvitset enemmän kuin yhden kaukosäätimen, olet kädetön
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
10. huhtikuuta 2007 @ 11:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PZQ: Ton toisen toimitusaika on vähä erikoinen
Oho, näyttäisi vähän olevan :O Eli sen ainakin jätän ostovaihtoehdoista pois.
En ole ajattellut katsovani mitään maksullista.
Edellä olevan tekstin osittainenkin lainaaminen ilman asianomaisen lupaa, on tekijänoikeudellisista syistä ehdottomasti kielletty! <- Vitsi :P
|
Moderator
5 tuotearviota
|
10. huhtikuuta 2007 @ 13:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni on tuo Hauppauge ja olen siiheen tyytyväinen.
Hauppaugen katseluohjelma Win2000 on täysi rimpula.
Jos sijoitan 15? DVBVieweriin, niin saat parhaan katseluohjelman. Tällä yhdistelmällä minulla ei koskaan ole ollut ongelmia.
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
10. huhtikuuta 2007 @ 13:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IlmoPJ: Itselläni on tuo Hauppauge ja olen siiheen tyytyväinen.
Hauppaugen katseluohjelma Win2000 on täysi rimpula.
Jos sijoitan 15? DVBVieweriin, niin saat parhaan katseluohjelman. Tällä yhdistelmällä minulla ei koskaan ole ollut ongelmia.
Onko tuossa joku typo, eli jos sinä sijoitat siihen niin minä saan parhaan katseluohjelman :P
Saako sillä DVBViewerillä nauhoitettua?
|
Moderator
5 tuotearviota
|
10. huhtikuuta 2007 @ 14:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Anteeksi kirjoitusvirhe, piti kirjoittaa: Jos sijoitat.
Voit nauhoittaa vaikka saman kanavanipun jokaista ohjelmaa samanaikaisesti ja samalla katsoa niistä, mitä haluat.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. huhtikuuta 2007 @ 14:21
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
14. huhtikuuta 2007 @ 13:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Taidan ostaa sitten tuon Hauppaugen. Näkyykö sillä Ylen teksit?
|
Moderator
5 tuotearviota
|
14. huhtikuuta 2007 @ 13:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Näkyy!
|
kale2
Suspended due to non-functional email address
|
15. huhtikuuta 2007 @ 08:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Ostin itse vuosi sitten H_paugen joku mallu, mutt tallennus ei toiminnu eikä siis tallennteen katselukaan. Softa vai kortti vika en tiedä. palautin ja hankin Technisatin Air star 2. Toimi taydellisen hyvin, mutta nyt kun uusin koneen softat en saa enaa pelaamaan. kirjoitin ongelmasta jo toisaalle. että tiedoksi. Kuinka usb-liitänmnäiset pelaa tekstien ja tallenuksien kanssa??
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rapi2: Eli ajattelin ostaa uuteen koneeseen jonkinlaista digi-tv -korttia maanpäällisiin lähetyksiin. Millaisia ne ovat laadultaan ja voiko niillä tallentaa ohjelmia?
Näitä malleja olen lähinnä katsellut:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1539
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1839
Kumpi noista olisi parempi? Näkyykä ne sellaisella pöytäantennilla, vai pitääkö liittää talon katolla olevaan antenniin?
eero ryhanen
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
15. huhtikuuta 2007 @ 09:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla oli kanssa Hauppauge HVR-1100 + DVBViewer Pro. Toimi erinomaiseseti, suosittelen!
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
15. huhtikuuta 2007 @ 10:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Mistä olette tuon DVBViewer Pro:n saaneet, kun etsin googlella eikä löytynyt mitään kauppoja?
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
15. huhtikuuta 2007 @ 15:28 |
Linkki tähän viestiin
|
|