User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 25.12.2024 / 18:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > mistä mulle messenger live beta versio suomenkielisenä??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mistä mulle messenger live beta versio suomenkielisenä??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
saku_pia
Account closed as per user's own request
_
9. huhtikuuta 2007 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä löytäisin tämän...jouduttiin laittaan kone uusiks ja haluisin saman messengerin mikä mulla oli mutta en löydä sitä mistään....auttakaa....
TuukkaZ
_
9. huhtikuuta 2007 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no eiköhän se tuolta mesen sivuilta löydy, tossa suora linnki vielläpä suomen kieliseen eipä tossa menny ku alle minuutti kun tuon löysy. http://g.msn.com/8reen_us/FI/INSTALL_MSN_MESSENGER_DL.EXE

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
saku_pia
_
9. huhtikuuta 2007 @ 17:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hölmö ku oon näitten laitteiden kanssa niin ei voi mitään...kiitos kovasti!!!!
saku_pia
_
9. huhtikuuta 2007 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin unohdin laittaan tohon että haluun sen live beta version....
TuukkaZ
_
10. huhtikuuta 2007 @ 04:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti saku_pia:
niin unohdin laittaan tohon että haluun sen live beta version....
mitä sä sellasella beta:lla teet?

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Senior Member

7 tuotearviota
_
15. huhtikuuta 2007 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Betahan on siis testiversio joka ei ole välttämättä vakaa. Tämä oikea versio tuossa linkissä on vakaa ja toimivaksi toettu.

Senior Member

2 tuotearviota
_
20. huhtikuuta 2007 @ 10:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LoBer:
Betahan on siis testiversio joka ei ole välttämättä vakaa. Tämä oikea versio tuossa linkissä on vakaa ja toimivaksi toettu.

Jos pilkkua viilataan, niin ei tuokaan mikään vakaa ole. Normaalia Microsoft laatua.
Mainos
_
__

_
Senior Member

7 tuotearviota
_
22. huhtikuuta 2007 @ 08:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ei viilata pilkkua sitten, mutta tuo meni ihan OT! Olen samaa mieltä mutta ei OffTopicceja tänne hirveästi...

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > mistä mulle messenger live beta versio suomenkielisenä??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy