Logitech-kajarit
|
|
Heroister
Newbie
|
11. huhtikuuta 2007 @ 15:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkäs tuli mieleen kajareista. Oon kaupassa kattellu logitechin kajareita ja yhessä esim oli 5.1 kajarit ja laatikossa luki jotai 70W jne. Joten kun siinä on 5 pikkukajaria ni toiko teho jakaantuu kaikkiin noihin kajareihin?
Ja yleisesti onko Logitechin kajarit hyviä? Oon kuullut että alle 100 ei kovin kummasia saa mut ite en kalliimpia viiti ostaa jote millasii <90? kajareita suosittelisitte? Tulisivat tietsikkaan tietty ja musiikin kuunteluun, pelaamiseen, elokuvakatseluun
|
SSaarinen
Senior Member
3 tuotearviota
|
11. huhtikuuta 2007 @ 15:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Se, että jakaantuuko teho miten niin ei ole kovin oleellista, koska se ei siitä äänenlaadusta sulle kerro mitään. Tärkeämpää ovat ne osat sisällä ja miten se ääni tuodaan ulos. Vastaukseesi Logitechin hyvyydestä:
Hyvät:
* Normaalikäyttöön tietokoneella: pelaamiseen, videoiden katseluun, musiikin kuunteluun
Huonot:
*Niille, joilla kehittyneempi korva ja maku äänen suhteen tulevat yrjöämään "muovipurkkiesi" päälle, kuten sanotaan.
Itse en allekirjoita tätä, koska en mitään suurelämyksiä kaipaa tietokeella ollessani. Mulla nämä Logitechit eikä mitään moitteita. Kuten sanoin, normikäyttäjälle saa aivan hyvät laitteet Logilta. Katsotaan mitä muut tulevat sanomaan....
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. huhtikuuta 2007 @ 15:34
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
11. huhtikuuta 2007 @ 15:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulle riittää myös varsin hyvin nämä z5400 logitechit. Ei mitään muuta valittamista, kuin että subwoofer vie jalkatilan/koiran makuutilan. :D
AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
|
SSaarinen
Senior Member
3 tuotearviota
|
11. huhtikuuta 2007 @ 16:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Totta puhut, subbari on järjettömän kokoinen muuhun systeemiin verrattuna. Syö vähän jalkatilaa työpöydän alta, koska ei tilaa laittaa muualle. Voipahan haukkua kavereiden mini-boxeja, vaikkei mikään ihmetekele tämäkään ole.
|
ajkopone
Suspended due to non-functional email address
|
11. huhtikuuta 2007 @ 16:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu, unohda huolella kaikki tehomerkinnät ko. hintaluokan "räpsyttimiä" katsellesasi. Yleensä valmistajat ilmoittavat joko kaikkien kanavien yhteenlasketun tehon eli kuten tuo 70 W tai sitten kanavien lkm. X kanavaan menevä teho (esim 5x50W).
Kyllä logitechit kelpaavat peruskäyttöön ihan hyvin siinä missä moni muukin tietokonekajarimerkki.
Jos meinaat ostaa 5.1 kajarit alta 90 ?, niin ne pitäisi pystyä sijoittamaan hyvin. Tällöin (ainoa:) kiva homma niissä on, että ääni kiertää ympäri päätä. Muuten menee se vähäinenkin hyöty susille. Äänen laatu on jokseenkin kuunneltavaa, mutta hifisti manaa sen helvettiin asti. Takaäänet saattavat jäädä vaimeiksi ja basso kumisee huolella.
Jos et pysty sijoittamaan viittä kaiutinta hyvin, osta suosiolla 2.1. Omasta kokemuksesta suosittelen 2.1 tai kuulokkeita tuolla hintaluokalla.
I.A.
|
PeteTK
AfterDawn Addict
|
11. huhtikuuta 2007 @ 16:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Roskaa jos minulta kysytään.
Teho on se mihin aloittelijat kiinnittävät huomiota vaikka sillä ei periaatteessa ole mitään merkitystä, riippuu hieman...
On teillä muuten aika pienet tilat jos lokitekin subbari ei meinaa mahtua :D
Tehomylly.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. huhtikuuta 2007 @ 16:13
|
ajkopone
|
11. huhtikuuta 2007 @ 16:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Odotinkin jo PeteTK:n kommenttia. Melko vähällä päästit:)
I.A.
|
SSaarinen
Senior Member
3 tuotearviota
|
11. huhtikuuta 2007 @ 16:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Sama. Ja subbari on sijoitettu juuri strategisesti siten, että aina jalkojen tiellä. Syytän itseäni surkeasta johtojen vetämisestä :/
|
PeteTK
AfterDawn Addict
|
11. huhtikuuta 2007 @ 16:37 |
Linkki tähän viestiin
|
No mitä sitä haukkumaan turhaan, tavalliselle ihmiselle luultavasti kelpaa jos ei paremmasta ole kuullut.
Mitä kauemmin kuuntelee sitä paremmin ymmärtää ja tietää miltä pitäisi kuulostaa ja oppii löytämään ne virheet ja heikkoudet, tosin aina löytyy moitittavaa ja kierre loppuu vasta kun rahat loppuvat ;)
Toisaalta jos esim. kaiuttimet sijoitellaan ties minne niin melkein sama kuin polttaisi rahaa jos hankkisi Logitechejä parempia laitteita.
Omat jalkani eivät onneksi ylety ~3m päähän jotta subwoofer olisi edessä.
Tehomylly.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. huhtikuuta 2007 @ 16:39
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
11. huhtikuuta 2007 @ 16:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Ikävä kyllä, rahaa ei ole monella tarpeeksi sijoittaa kunnollisiin kaiuttimiin. Olen itseasiassa onnellinen siihen, etten ole kuunnellut paljoa parempia, kun rahaa ei kuitenkaan sellaisten hommaamiseen riittäisi. Minulle riittää nyt enemmän kuin hyvin juurikin tällaiset "muovipurkit", niinkuin moni niitä tykkää kutsua.
AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
|
nonii
Junior Member
|
12. huhtikuuta 2007 @ 05:12 |
Linkki tähän viestiin
|
itselläni on logitechin x-230 (jottai sinnepäin) kajarit nii mun makuun aivan hyvät ja ei maksanu ku 49.90? riittää mulle aivan hyvin täsä koneella ollessa
Amd athlon 3500+@2450Mhz
Asrock 939Dual-Sata2
Sapphire x1950pro 256mb, GPU 635MHz,Memory 716MHz
2*512mb ddr400
Fortron 350W
|
Senior Member
|
12. huhtikuuta 2007 @ 11:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni myös tuo huokeahko Logitechin X-230 2.1-setti eikä ole ollut valittamista. Hifisti varmasti "oksentaisi päälle" kuten joku nerokkaasti totesi mutta minä en olekaan hifisti. Sain muovipurkit mitkä halusin enkä näiltä sen enempää odota. Vertauspohjana kuitenkin oli SURKEAT 2.0-pikkukajarit joten erillinen bassomöyhkyytin ja hintaisekseen mukavat pikkukaiuttimet olivat jotain ihan mahtavaa kun nämä ostin. Budjetilla saadaan budjettitavaraa :)
"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
|
penttivaa
Junior Member
|
12. huhtikuuta 2007 @ 15:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Logitech X-530 5.1 70W RMS
ei mitään vikaa ja alle 70? käy melkeen kotiteatteriksi!
|
PeteTK
AfterDawn Addict
|
12. huhtikuuta 2007 @ 15:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Hehe, ei nyt sentään liioitella.
No kyllä nuo muutaman kympin ja satasen muovipurkit sentään television kaiuttimet hakkaavat.
Tehomylly.
|
ajkopone
|
12. huhtikuuta 2007 @ 16:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Omistan logitech X-530-sarjan. Ihan sudet verrattuna kotiteatterisettiini :) Itse en enää ottaisi niitä edes tietokonekajareiksi. Siksi suosittelinkin 2.1 kajareita. Ja makuasioista kannattaa kiistellä. Niistä saa parhaimman väittelyn aikaiseksi.
I.A.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. huhtikuuta 2007 @ 16:09
|
Mainos
|
  |
|
penttivaa
Junior Member
|
14. huhtikuuta 2007 @ 09:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Se olikin lähinnä vitsi,se kotiteatteri juttu:D
mutta ne on varmaan ne mitä ketjun aloittaja tarkoitti...
Halvat ja kohtuuhyvät kajarit!!
E6600/2gt667mhz ddr2/4coredual/7600gs
|