User Käyttäjä Salasana  

maanantai 4.8.2025 / 13:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > video vegas 6.0
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Video Vegas 6.0
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
PulloPolo
Junior Member
_
12. huhtikuuta 2007 @ 02:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli minulla on tämmösiä pieniä yksittäisi ongelmia ohjelman kanssa.. Yksi ongelmistani on kuinka esimerkiksi alkutekstin saa "rullaamaan" alas tavallaan listana. Yksi suuri ongelma on myös videosiirtymissä, jotka tapahtuvat Vegasissa key framejen avulla. Näistä en juurikaan tajua. Jos esimerkiksi teen siirtymän josta kuva A
vaihtuu spinnaamalla kuvaan B, videosiirymä tapahtuu maksimipituudella 0.07sec, joka on HIEMAN liian nopea.
Hienosäädötkään eivät parhaalla tavalla hanskassa ole. Esimerkiksi kuvan "heiluttaminen" ja kääntäminen vaikkapa jonkun hahmon suuntaiseen liikkeeseen.
Osaan zoomata kyllä ja ymmärtänyt että samalla F-toiminnalla.
Lisäilen tänne jos mieleen vielä jotain muuta mukavaa tulee. Myös sijoittamieni teksitien, vaikkapa alkuteksien "räjähtäminen/iskeytyminen" musiikin tahtiin olisi todella mukavaa osata. Jos jollain viisaalla mahdollisia ohjeita omaa takaa löytyy nii pistäs tulemaan. Myös hyvät tutoriaalit kelpaavat, mielellään suomenkieliset. Niistä tosin en itse ole kaikkea haluamaani löytänyt.
Olen TODELLA kiitollinen jos saan vastaukset esittämiini kysymyksiin. Kiitos jo etukäteen.

En mä vaan osaa!
Member

4 tuotearviota
_
12. huhtikuuta 2007 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kai siinä jonkinlainen manuaali tuli mukana? Ohjekirja kannattaa lukea ensimmäiseks ongelma tilanteissa.

AsRock Z68 Extreme4|| Intel i5 2500K || 2*4Gb DDR3 1600mhz || Nvidia GTX 780 OC || 1TB 7200 HDD || Corsair TX 650W
PulloPolo
Junior Member
_
12. huhtikuuta 2007 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti muranziel:
Kai siinä jonkinlainen manuaali tuli mukana? Ohjekirja kannattaa lukea ensimmäiseks ongelma tilanteissa.

Ei tunnu apua lytyvän sieltä :(

En mä vaan osaa!
Mainos
_
__

_
PulloPolo
Junior Member
_
17. huhtikuuta 2007 @ 13:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Bump. Tarviin apuu :(

En mä vaan osaa!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > video vegas 6.0

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy