User Käyttäjä Salasana  

maanantai 22.9.2025 / 08:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ ei lataa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
dc++ ei lataa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
066
Newbie
_
12. huhtikuuta 2007 @ 08:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt on pakko kysyä nevoa kun oon jo monta päivää yrittänyt itse saada DC++ pelittämään...
elikkäs
dc:n haku toimii mutta en pääse itse lataamaan keneltäkään mitään, herjaa vain yhteyden aikakatkaisu...
siis muut kyllä pääsevät multa lataamaan!
ennen dc toimi ihan kivasti mutta nyt kun vaihdoin nortonin f-securen palomuuriin niin eipäs dc:kään enää pelitä!
oon laittanut asetuksia tuon ohjeen mukaan http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/444164in/
mutta silti ei toimi!
auttaako joku?!
Leif_S
Newbie
_
22. huhtikuuta 2007 @ 00:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mun neuvo on että nakkaa f-secure niin kauas ku pippuri kasvaa :) ja asenna norton ja huolehdi että windowsin oma palomuuri ei ole yhtä aikaa päällä ja että on DC++ luvat ulos menolle ja sisään tulolle kunnossa :) sit vielä et kantsii kokeilla passiivi tilaa yhteysasetuksissa jos ei aktiivi toimaa.

toivottavasti en ollut ihan pois asialinjasta :D noh tälläinen nuubi kun oon :)

T:Browning
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ ei lataa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy