User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.8.2025 / 19:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > gmod10
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Gmod10
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
konerikko
Junior Member
_
12. huhtikuuta 2007 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei mulla on paljo kysymistä siitä joten aloitetaan. Onko mitään keinoja saada sitä laillisesti ilman luottokorttia? Käykö visa electron steamiin? Käykö sampon normaali verkkokortti steamiin (ei electron)? Onko ketään joka vois auttaa saamaan Gmod10 laillisesti? Kun steamin kautta ostaa jotain niin saako siitä cd-keyn? Kerran ittelläni ei ole muuta kuin visa electron ja jos se ei käy steamiin, niin oisko ketään hyväntahtoista ihmistä ostamaan sitä Gmodia ja antamaan mulle maksua vastaan sen CD-keyn jos sen saa siitä kun sen ostaa? Maksasin siitä 20? vaivan palkkaa. Onko ketään muita joita ärsyttää se että gmod10 ei tule kauppoihin ainakaan vielä? Bugaako muillakin Gmod9: ssä serverin luominen (siis listen server, saan siitä ENGINE ERROR ja MUISTI EI VOI OLLA READ ikkunat ja sitte se sammuu)? Jos joku on saanut sen ongelman korjattua niin auttaisko minua siinä?

Joo siinäpäs ne taisi olla. Auttakaa parhaanne mukaan
Member

1 tuotearvio
_
12. huhtikuuta 2007 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Valitettavasti vain normaali visa tai mastercard kelpaa. Tai sitten paypal.

Kauhukuormaaja
AfterDawn Addict
_
13. huhtikuuta 2007 @ 06:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tosiaan luottokortti kelpaa sinne. Itse olen sieltä joitain pelejä ostanut, mutta cd-key:tä ei tule mukaan, vaan ne pelit integroituu suoraan steam accountille.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
konerikko
Junior Member
_
13. huhtikuuta 2007 @ 09:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Entäs Sampon Visa electron, käykö se sinne? Oon siitä kuullu puhetta että se kelpaapi, niin onko se totta? Sillä jos kelpaa niin saan ratkastua kaikki onglemat =)
AfterDawn Addict
_
13. huhtikuuta 2007 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakaan puolivuotta sitten ei käynyt mikään visa electron.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. huhtikuuta 2007 @ 09:35

konerikko
Junior Member
_
13. huhtikuuta 2007 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko muuten joku selittää että mitä tietoja tarttee siihen ostamiseen esim. mitä se meinaa eräpäivällä ja mikä numero siihen pitää antaa sen jälkeen kun on valinnu mikä kortti ostajalla on että se hyväksyy? pitääkö myös olla sampon visa electronilla jokin verkko osto sopimus tai vastaavaa että voi ostaa steamista vai voiko ihan tolleen kun on saanu kortin ja on laittanu sinne rahaa niin voiko ostaa stemista muina miehinä?
konerikko
Junior Member
_
14. huhtikuuta 2007 @ 07:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tai tartteeko siinä sampon visa electronissa olla joku netti sopimus että sillä voi tai saa ostaa netistä tavaraa? vai voiko ostaa steamista ilman mitään netti sopimuksia? onko olemassa mitään netti sopimuksia siihen ees?
konerikko
Junior Member
_
16. huhtikuuta 2007 @ 09:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ketään
Senior Member
_
16. huhtikuuta 2007 @ 09:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä tuosta Electron kortista oikein tiedä, mutta käsittääkseni se on pankkikortti ja ulkomailta ei pääsääntöisesti pankkikortilla ostella. Tuon saa kyllä selville kun koettaa ostaa ja katsoo, mitä kortteja on vaihtoehtoina.

Eräpäivä...olisikohan tuo nyt se viimeinen voimassaolokuukausi ja -vuosi. Kortin numero syötetään sille varattuun lootaan ja kortin takana on kolme tai neljä numeroinen varmistusnumero, joka pitää yleensä myös laittaa omaan kenttäänsä.
juggeli
Member
_
16. huhtikuuta 2007 @ 09:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sammon Visa Erectioni toimii monessa paikassa ihan tavallisena Visa korttina. Ainakin PayPal toimii varmuudella Sammon Erectionilla.