User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 14:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > digiboksi spdif liitännällä ilman kovalevyä.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Digiboksi spdif liitännällä ilman kovalevyä.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
gimmu21
Newbie
_
12. huhtikuuta 2007 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs löytyykö mistään sellaista digiboksia, josta löytyisi digitaaliset äänilähdöt, mutta ilman kovalevyä. En tee tallentavalla digiboksilla mitään, mutta haluaisin siihen digitaaliset äänilähdöt. Kovalevylliset digiboksit maksavat niin paljon enemmän kuin ilman kovalevyä, enkä haluaisi maksaa turhasta.

Tuntuu siltä, ettei sellaisia digibokseja olisi myynnissä. En ole ainakaan itse löytänyt. Olisin hyvin kiitollinen, jos joku voisi kertoa minulle onko sellaisia myynnissä ja missä.
Senior Member

4 tuotearviota
_
12. huhtikuuta 2007 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakin Humax Digifox, jota vielä kaiken lisäksi löytyy suht. edullisesti reilusti alle 100 euron.
ricardo
Suspended due to non-functional email address
_
29. huhtikuuta 2007 @ 07:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Tuntuu siltä, ettei sellaisia digibokseja olisi myynnissä. En ole ainakaan itse löytänyt"

Pikainen vilkaisu Verkkokauppa.comin sivuille näytti,että digitaalinen äänilähtö on enemmän sääntö kuin poikkeus noissa perusdigibokseissakin.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
29. huhtikuuta 2007 @ 08:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gimmu21:
Elikkäs löytyykö mistään sellaista digiboksia, josta löytyisi digitaaliset äänilähdöt, mutta ilman kovalevyä. En tee tallentavalla digiboksilla mitään, mutta haluaisin siihen digitaaliset äänilähdöt. Kovalevylliset digiboksit maksavat niin paljon enemmän kuin ilman kovalevyä, enkä haluaisi maksaa turhasta.

Tuntuu siltä, ettei sellaisia digibokseja olisi myynnissä. En ole ainakaan itse löytänyt. Olisin hyvin kiitollinen, jos joku voisi kertoa minulle onko sellaisia myynnissä ja missä.
Noita löytyy melkein mistä tavaratalosta tahansa ja reilusti alle satasen.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > digiboksi spdif liitännällä ilman kovalevyä.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy