User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 23:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ongelmia ps2 kanssa!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia PS2 kanssa!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
zalazane
Suspended due to non-functional email address
_
13. huhtikuuta 2007 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on PS2,mutta mulla ei toimi peli ''SSX On Tour''.Olen puhistannu sisältä,pelissä ei oo naarmuja mut mun pleikka ei vaa löydä levyä :( mikä neuvoksi?
Member
_
19. huhtikuuta 2007 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyykö muita pelejä. Kannattaa kokeilla jotain toista peliä, dvd leffoja, cd levjä jne. Jos muut toimii moitteettomasti niin vikaa SSX on tour pelissä

Intel® Core? i5-2500K | Asus GTX 660 OC | Z68-PRO3 | 8GB(2x4GB) Ripjaws X 2x4GB DDR3 1600MHz
Member

1 tuotearvio
_
19. huhtikuuta 2007 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko levy "läpinäkyvä"?
tpv
Junior Member
_
26. huhtikuuta 2007 @ 17:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli sama ongelma aikoinaan. Vaihdoin pelin ja pelasin vasta seuraavana päivänä. Huolellinen putsaus kannattaa. Kannattaa putsata oikeilla pudistusaineilla.
Fidelaar
Senior Member
_
26. huhtikuuta 2007 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Onko levy "läpinäkyvä"?"... eli onko kopio...
zalazane
_
27. huhtikuuta 2007 @ 09:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei oo kopio...sen oon tarkistannu.Kaupasta ostettu (anttila)
zalazane
_
4. toukokuuta 2007 @ 18:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun menin kaverille ja kokeiltiin sitä niillä ni se toimi ihan moitteettomasti :(((
Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
4. toukokuuta 2007 @ 19:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fidelaar:
"Onko levy "läpinäkyvä"?"... eli onko kopio...
Eli nythän sinä olet "väärässä"... eli et tiedä mistä puhut...

Myös alkuperäisiä tuotteita on levyillä, jotka ovat läpikuultavia. Näytä eivät kaikki laitteet suistu lukemaan.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ongelmia ps2 kanssa!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy