User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.8.2025 / 19:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > infernalin loppupahis
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Infernalin loppupahis
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
HoMoilane
Newbie
_
13. huhtikuuta 2007 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onks kukka pelannu tota Infernalii loppuun asti. Meinaan, että en saa millään sitä Blackin loppuskaboissa pelsepuupiksi muuttunutta hahmoa päiviltä...
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
13. huhtikuuta 2007 @ 23:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

HoMoilane
Newbie
_
14. huhtikuuta 2007 @ 07:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti paljon. Olin oikeilla jäljillä, enpä vain tiennyt miten. =)
samfin
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. huhtikuuta 2007 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heh, mulla meni maku tohon peliin kun jäin jumiin siihen missä ollaan ns. lasitunnelissa siellä kirkossa ja tulee ne "laser kehikot" (tai miksikä niitä nyt voi kutsua). Tarpeeksi monta kertaa yritin päästä siitä ja se riitti mulle. :) Eikä kyllä ole pahemmin jaksanut etsiä ratkaisua siihen, kun ei se peli muutenkaan ihan täysillä iskenyt meikäläiseen.
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2007 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei niihin punaisiin laaser verkkoihin tarvitse kuin juosta kovaa päin ja ampua niihin valkosiin kohtiin niissä.
(kolme tai neljä laukausta ja olet läpi)

http://www.mycheats.com/list/cheat/6595/walkthrough__cathedral/pc
tuolla video miten siitä pääse läpitse...

samfin
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. huhtikuuta 2007 @ 11:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aha. Täytyypä jatkaa ja koittaa taas uudelleen. Ammuskellut olen niihin, mutta en muista mitään valkoisia kohtia. Tutkitaan tilanne, kun onhan siitä jo jonkun aikaan kun heitin hanskat tiskiin. :) Kiitos pikaisesta vinkistä!!
TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2007 @ 18:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Harvoin näkee täällä että kysytään miten päästään tosta ja tosta

The Lucky: Name tells everything ;)

"Ill see peace back on earth if I gotta murder every one of these barstad with my bare goddamn hands."
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2007 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TheLucky:
Harvoin näkee täällä että kysytään miten päästään tosta ja tosta

No joo... mutta on itse pakko myöntää, että on aika vaikeita paikkoja tuossa pelissä...

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > infernalin loppupahis

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy