User Käyttäjä Salasana  
   
torstai 14.8.2025 / 19:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike source
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter-Strike Source
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
14. huhtikuuta 2007 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs: ajattelin tässä vähän kysellä että miteköhän vois saada pingiä alemmas tai FPS:sää yllemäs? Tein tuossa vuos sitten kaksi pientä cs leffaa, ja tiputti fps:ssää aika reippaasti, pyörii siinä 15-30, riippuen mapista tai servusta. Tuntuu lagittavan, mutta kaverit toteaa vaan että "ei mitään lagaa", mutta minäpä sanon toista. Eli mitenköhän voisi saada vähän ylemmäs FPS:ssää tai pingiä alemmas? Koneen tietoja: Nvidia GeForce 5500 näyttis, 256Mt näyttömuistia, Amd Athlon XP 3200+, 2,2GHz

The Lucky: Name tells everything ;)




"Ill see peace back on earth if I gotta murder every one of these barstad with my bare goddamn hands."
Member
_
15. huhtikuuta 2007 @ 05:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
cl_interp_all 0
cl_interpolate 1
sv_unlag 1
cl_timeout 30
fps_max 101
rate 25000
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 100
cl_interp 0
sv_smooth 0
cl_showfps 1
cl_ejectbrass 0 // _disables shells flying out of guns_
cl_forcepreload 1
cl_phys_props_enable 0 // _disables trash and cans etc_
cl_phys_props_max 0 // _disables trash and cans etc_
cl_radartype 1 // _solid radar_
cl_ragdoll_physics_enable 0 // _disables dead bodies_
cl_show_splashes 0 // _disables splashes when in water_
fps_max 101 // _caps FPS_
mat_bloomscale 0
mat_bumpmap 0 // _disables bumpmapping_
mat_clipz 0 // _lowers water quality_
mat_fastnobump 1 // _faster bump mapping_
mat_fastspecular 1 // _fast specular lighting_
mat_mipmaptextures 1 // _texture quality decreases with distance_
mat_hdr_enabled 0 // _disables high dynamic range lighting_
mat_hdr_level 0 // _disables high dynamic range lighting_
mat_picmip 2 // _lower texture quality--set between 0 and 2_
mat_specular 0 // _disables specular lighting_
mat_trilinear 0 // _disables trilinear filtering_
mat_wateroverlaysize 16 // _lowers water quality_
mat_vsync 0 // _disables vertical synchronization_
mp_decals 50 // _how many bullets etc will be shown_
muzzleflash_light 0 // _disables muzzleflash_
r_avglight 0 // _disables average lighting_
r_cheapwaterend 1 // _worse water rendering_
r_cheapwaterstart 1 // _worse water rendering_
r_decal_cullsize 2 // _lower texture quality at distance_
r_decals 0 // _disables player sprays_
r_drawdetailprops 0
r_drawflecks 0// _disables bullet impacts_
r_drawmodeldecals 0 // _disables decals on models_
r_dynamic 0
r_eyes 0 // _removes eyes from player models_
r_lightaverage 0 // _disables average lighting_
r_lightinterp 0
r_lod 3 // _adjusts model quality--set between -5 and 5_
r_occlusion 0 // _disables occlusion--lowers image quality but gains FPS_
r_propsmaxdist 100 // _lower object fading distance_
r_renderoverlayfragment 0
r_rootlod 2 // _lower overall game detail level_
r_shadows 1 // _set to 0 to disable shadows (not recommended)_
r_teeth 0 // _removes teeth from player models_
r_waterforceexpensive 0 // _disables high-quality water_
rope_averagelight 0 // _disables average lighting on ropes_
rope_smooth 0 // _disables antialiasing on ropes_
rope_subdiv 0
rope_wind_dist 0 // _disables wind effects on ropes_

Nuo laitat Steam/steamapps/XXX/Css/Cstrike/Cfg/autoexec


| Intel Core i7 920 2,66Ghz @ 4Ghz[Noctua NH-D14] | Sapphire ATI HD 5870 1GB DDR5 | ASUS P6T | Corsair 3x2GB DDR3 | Samsung 1TB | Corsair 650W ATX 2.2 | Antec P183 | Win 7 Ultimate | BenQ E2200 HD |
TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
15. huhtikuuta 2007 @ 15:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Allright. Mitä nuo tekevät? (kuin äskön toista viestiketjua ja sanoivat että huonontaa graffoja)

The Lucky: Name tells everything ;)




"Ill see peace back on earth if I gotta murder every one of these barstad with my bare goddamn hands."
Member
_
15. huhtikuuta 2007 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Grfiikathan siinä kärsii, mutta kannataa miettiä, että onko grfiikat vai pelattavuus tärkeämpää =)..

Esim.
cl_ragdoll_physics_enable 0 = Hävittää ruumiit

| Intel Core i7 920 2,66Ghz @ 4Ghz[Noctua NH-D14] | Sapphire ATI HD 5870 1GB DDR5 | ASUS P6T | Corsair 3x2GB DDR3 | Samsung 1TB | Corsair 650W ATX 2.2 | Antec P183 | Win 7 Ultimate | BenQ E2200 HD |
Mainos
_
__
 
_
Kellopeli
Suspended due to non-functional email address
_
15. huhtikuuta 2007 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ensin nauhotetaan demoa. Demo laitetaan pyöriin ja nauhotetaan sitten siitä demosta vasta esimerkiks frapsilla.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike source
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy