User Käyttäjä Salasana  

perjantai 1.8.2025 / 22:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > yleistä mielipidettä palit valmistajasta haen teiltä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Yleistä mielipidettä PALIT valmistajasta haen teiltä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Oxdorf86
Suspended due to non-functional email address
_
17. huhtikuuta 2007 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve,elikkä olisi sellanen kysymys että mitä mieltä olette PALIT:in näytönohjaimista ylipäätänsä.itse olen Smartit:lla töissä enkä ole takuuvaihto/huoltoon joutunut toistaiseksi laittamaan kun irtomääriä palitin kortteja (vähän verrattuna esim club3d:hen tai asus:kseen)
tehoiltaan ovat vastaavia kuin muidenkin valmistajien miltein mutta en osaa sanoa luotettavuudesta omista kokemusksta koska tiedän että palittia menee vähemmän kaupaksi siksi sitä siis ei voi suoraa verrata club 3D:hen tai muihin "massa" valmistajiin.

itse käytän kumminkin gainwardin sikahintasia näyttiksia
(8800gts gs) :P mutta merkki tullu vastaan niin monta kertaa tässä työn puitteissa että pakko kysyä

T:smartitin asiakaspalvelu :P ei ku vaa tuomas

Pöytäkone:
Windos7 64bit & AMD 1090Tx6 BE & Powercolor ATI 5870HD 1GB & 8GB Kingston ddr-3 1600mhz & ASUS M4A77TD PRO & 750W Chieftec Turboseries & Intel X25M G2 SSD 160GB & 2 x 320GB SMG & Sandberg"silicon" Raidboost in raid0.

Kannettava:
ACER Aspire 5101AWLMI Linux Utumbu 10.04v & AMD turion MK36 & ATI x1300 & 2GB 800mhz kingston.
-WK-
Senior Member
_
17. huhtikuuta 2007 @ 11:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muussa ei ole valittamista kuin niissä härömalleissa, Radeon 9800 PRO ja tais olla myös 6800GS-malleista oli puolitetulla muistiväylällä varustettuja ohjaimia, niitä markkinoitiin kuitenkin ilman mitään lisäliitteitä nimessä. Tietysti jos kaupassa selaa pakettia niin voi bongata väylän olevan 128-bit, mutta silloin pitää toki tietää jo jonkin verran ohjaimien speksejä ulkoa..

Palitin originaalispeksejä noudattavista ohjaimista ei ole itellä pahaa sanottavaa, Sonic-malleja ei ole vastaan tullut.
thtorsten
Senior Member

1 tuotearvio
_
17. huhtikuuta 2007 @ 11:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei mitaan pahaa sanottavaa nykyaan Palitista. Itse ainakin ostaisin Palitin 8800GTS tai GTX, koska selvasti halvempia kun muut kortit
widetrak
_
17. huhtikuuta 2007 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaikkihan nuo kortit on tehty kiinassa
eli se on nyt ihan sama että minkä niistä ottaa.

ps

laskekaa niitä postimaksuja siellä smartitssa :D
huimat 15e
Member

4 tuotearviota
_
17. huhtikuuta 2007 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti widetrak:
laskekaa niitä postimaksuja siellä smartitssa :D
huimat 15e

Mistäs ne sitten rahansa saa?

Aika monet äijät on noita Palitteja kiertänyt kaukaa, mutta itsellä ei ole kokemusta, mutta lukenut olen paljon ja sen takia en ole suositellut. On ihan mukavaa kuulla että muissa korteissa ei ongelmia ole...

Intel C2D E4400@3.0GHz | 1Gb DDR2 800MHz Kingston | Club 3D Geforce 8600GT | Antec Sonata III | Antec Earthwatts 500W (Sonatassa mukana) | Western Digital Caviar SE 250Gb SATA | Samsung SH-S183A DVD+-RW SATA) | Asus P5B
Senior Member

1 tuotearvio
_
17. huhtikuuta 2007 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eipä tuota itselläkään pahemmin ole väliä minkä valmistajaan kortti siellä hyrrää. Tällä hetkellä nyt sattuu sapphiren kortti olemaan. Ja eikös joku palitin 7600-sarjan korteista kellottunut ihan kohtuullisesti :O

lol
Oxdorf86
_
23. huhtikuuta 2007 @ 07:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei pysty ny postimaksuja laskee :D ku sen o GNT hinta eli velottaa meiltä sen.joo mutta hyvä kuulla vähä kokemuksia PALIT:eista.
ittelähän oli tarkotus tohon o0maan uuteen koneeseen laittaa
Palit 8800gts mutta ostinkin sen gainwardin golden samplen / GS kummin vain sanoo.

mutta uskaltaa sellasen ostaa jos joskus pitää näyttiksiä ostaa itelle palitin, takuuseen niitä menny tosi vähä

Pöytäkone:
Windos7 64bit & AMD 1090Tx6 BE & Powercolor ATI 5870HD 1GB & 8GB Kingston ddr-3 1600mhz & ASUS M4A77TD PRO & 750W Chieftec Turboseries & Intel X25M G2 SSD 160GB & 2 x 320GB SMG & Sandberg"silicon" Raidboost in raid0.

Kannettava:
ACER Aspire 5101AWLMI Linux Utumbu 10.04v & AMD turion MK36 & ATI x1300 & 2GB 800mhz kingston.
jmy
Newbie
_
23. huhtikuuta 2007 @ 09:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite karttanu aina ennen kans tota palittia, mutta nyt ostin 7600 gt kun oli edullisempi ja ei mulla mitään valittamista :)
hyvin hurraa
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
23. huhtikuuta 2007 @ 09:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostin myös Palit 7600gs-näyttiksen. Yleensä välttelen tiettyä merkkiä vasta sitten, kun itsellä jotain pahaa sellaisella käy. Tai jos lähes jokainen kokemus olisi negatiivinen. Minun palit toimii juuri niinkuin pitäisikin.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
24. huhtikuuta 2007 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pakko nyt kysästä Oxford86:lta, että miten teillä on tuo takuuvaihtojuttu?
Kuinka tarkasti oikeasti katotte esim näyttikset että onko tuuletinta irroitettu/muuta asiaan kuulumatonta?
Mulla meni x1950pro takuusta läpi vaikka oli tuuletin irrotettu, ruuvit erilaiset kuin alkuperäisessä ja yhden muistin päällä pikaliimaa..

Oxdorf86
_
25. huhtikuuta 2007 @ 07:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no se pikaliima voi arvelutttaa mutta eiköhän se katota oikeilta "vioiltaan".ei me täälä tarkasteta hevon P:tä että päälisin puolin pyöritetään ja laitetaan menee tonne ulkomaille.sielä tehdään tarkka syyninki jossa esim saatiin mun vanhan 6600gt:n mikromurtumat selville.

Pöytäkone:

Kannettava:
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
25. huhtikuuta 2007 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaverilla meni G15-näppis läpi vaikka sitäkin auottu ja kaapelit oli halkeillut (näytön kaapeli, joka meni näppikseen) eikä se ollut kiinni kun sen muoviklipsi oli rikki.
Helpolla ne sieltä sujahtaa ;) Jatkakaa samaan malliin niin ei tarvitse jännittää aina :D

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > yleistä mielipidettä palit valmistajasta haen teiltä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy