Onko taustalla toimivaa sähköpostiohjelmaa???
|
|
jantse
Newbie
|
19. huhtikuuta 2007 @ 14:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen etsiskellyt sähköpostiohjelmaa joka tomisi jatkuvasti pelkästään taustalla ja ilmoittaisi uudesta viestistä kun sellainen tulee.
Esim. messengerini plinahtaa kun uusi viesti tulee hotmail-osoitteeseeni. Eli haluaisin, että uuden viestin saapuessa siitä näkyisi joku merkki tuola windowsin oikealla alhaalla olevissa ikoneissa...
Olen asentanut Thunderbirdin, mutta en saanut sitä pois silmistäni sillä tavoin että se kuitenkin ilmoittaisi tulevista viesteistä?
Onkohan tälläistä olemassakaan???
|
Senior Member
|
19. huhtikuuta 2007 @ 16:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. huhtikuuta 2007 @ 16:07
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
19. huhtikuuta 2007 @ 16:31 |
Linkki tähän viestiin
|
- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -
- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -
- God Hates Us All -
|
jantse
Newbie
|
19. huhtikuuta 2007 @ 16:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Mutta tarvis semmosen ohjelman että voin käyttää vanhaa (tai mitä tahansa) sähköpostiosoitettani.
|
henkettu
Account closed as per user's own request
|
19. huhtikuuta 2007 @ 16:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei taida olla sellasta, joka toimis kaikissa..
|
redzen
Member
1 tuotearvio
|
19. huhtikuuta 2007 @ 16:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jantse: Olen asentanut Thunderbirdin, mutta en saanut sitä pois silmistäni sillä tavoin että se kuitenkin ilmoittaisi tulevista viesteistä?
Onkohan tälläistä olemassakaan???
Itse käytän Thunderbirdin laajennusta MinimizeToTray, jonka avulla ohjelman voi pienentää ilmoitusalueelle.
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
19. huhtikuuta 2007 @ 17:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikäli hotmail:a käytät niin toimii tuo Mail Shower siinäkin.
"Nyt Mail Shower toimii seuraavien ilmaisten WEB sähköpostipalvelimien kanssa: Luukku, Jippii, Saunalahti, helsinkilainen.com, janakkalalainen.com,
Yahoo ja Hotmail . Toimii myös GMailin kanssa."
- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -
- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -
- God Hates Us All -
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
19. huhtikuuta 2007 @ 17:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
|
jantse
Newbie
|
19. huhtikuuta 2007 @ 17:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Itse käytän Thunderbirdin laajennusta MinimizeToTray, jonka avulla ohjelman voi pienentää ilmoitusalueelle.
Juuri tuollaista haeskelin.
Asensin ja toimii niin ku pitääki! Kiitoksia.
|
Mainos
|
  |
|
Junior Member
|
24. huhtikuuta 2007 @ 10:50 |
Linkki tähän viestiin
|
aivan ylivoimasesti paras sähköposti ohjelma on incredimail,siinä on kaikki mitä sähköposti ohjelmassa voi olla+paljuon kivoja ja hauskoja lisiä.jotta saisit kaikki lisät toimimaan ohjelma on maksullinen,mutta semmoselle joka osaa käyttää patchia ja vähän warettaa niin se ei ole ongelma,suosittelen kaikille.ohjelma on englannin kielinen.
|