User Käyttäjä Salasana  

maanantai 18.8.2025 / 03:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > norman (apua kaipaan)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Norman (APUA KAIPAAN)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

2 tuotearviota
_
19. huhtikuuta 2007 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla olisi eräs ongelma johon tarvitsisin apua. Koneeni toisen käyttöprofiilin käynnistysmerkinnöistä on hävinnyt virustorjunta ohjelma Normanin merkintä. Olen yrittänyt tehdä uuden merkinnän tuloksetta. Aika on tähän aikaan keväästä kortilla ja siksi jouduin kääntymään Afterdawnin puoleen.
Toivottavasti joku osaisi auttaa. Ongelma on kiusallinen. Olen hyvin kiitollinen jo näin etukäteen.
Moderator
_
20. huhtikuuta 2007 @ 04:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Helpoin tapa on varmaankin Normanin pikakuvakkeen vieminen seuraavaan paikkaan (tarkista aseman kirjain):

C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\Startup

Eli jos sulla on vaikka työpöydäl se kuvake niin kopioi se tonne.

Säännöt
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."
AfterDawn Addict
_
20. huhtikuuta 2007 @ 05:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pienenä vinkkinä vaan että kannattaa poistaa se norman, ja asentaa vaikka ilmainen Avast. Tuo norman on yksi huonoimmista maksullisista ohjelmista mitä minulle on tullut ikinä vastaan.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
Junior Member

2 tuotearviota
_
20. huhtikuuta 2007 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiedän, että Norman on huono, mutta vasta kun ilmaisten päivitysten saaminen loppuu aion ostaa uuden.
AfterDawn Addict
_
20. huhtikuuta 2007 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa oikeasti vaihtaa se vaikka onkin päivityksiä. Itse joskus pakettikoneen mukana tuli norman+3 vuotta päivityksiä. 2kk pidin sitä, mutta siitä oli enemmän haittaa kun hyötyä, joten sai kenkää samantien. Avast on huomattavasti parempi, vaikka onkin ilmainen.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
Mainos
_
__

_
Junior Member

2 tuotearviota
_
19. kesäkuuta 2007 @ 06:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muutama päivä ensimmäisen viestini jälkeen, vaihdoin tietoturvani F-securen huolehdittavaksi.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > norman (apua kaipaan)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy