User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.11.2024 / 00:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > tallennettua ohjelmaa ei voi katsoa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tallennettua ohjelmaa ei voi katsoa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
wmanmet
Newbie
_
23. huhtikuuta 2007 @ 08:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on käytössä artecin t14, jonka avulla tallensin hyvin näkyvän tv-ohjelman levylle, siitä tuli mpg-muotoinen. Nyt kun yritän sitä avata katsoakseni, niin ei avaudu millään ilveellä. BSPlayer, WinDVD, MP, näillä olen koettanut, samoin itse tikun omalla softalla. Olen myös eheyttänyt ko. tiedoston PerfectDisc-ohjelmalla. Mitä sille pitäisi tehdä, jotta sen saa näkymään? Kun näillä em. ohjelmilla sitä yrittää avata, niin ko. ohjelmat jäävät jumiin ja ne on pakko lopettaa task managerilla.

tytti
SF100
Member
_
23. huhtikuuta 2007 @ 09:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koita PVAStrumentoa
wmanmet
Newbie
_
23. huhtikuuta 2007 @ 09:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilin pvastrumentoa, mutta tässä tulos:

ALERT> No streams found.
ALERT> Try relaxed semantics if TS recording.
ALERT> No System Header found. MPEG-1 stream ??

Olisko vielä jotain ehdotuksia? Tämä ohjelma jonka nauhoitin tuli muuten subtv:ltä.

tytti
SF100
Member
_
23. huhtikuuta 2007 @ 10:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wmanmet:
ALERT> No streams found.
Tuon mukaan siinä ei olisi mitään. Onko tiedosto normaalin kokoinen?
Saakohan tikullesi mitään asiallista softaa eli onko sille BDA-ajurit?
Mainos
_
__

_
wmanmet
Newbie
_
23. huhtikuuta 2007 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiedoston koko on yli 900 megaa. Bda-ajureista en tiedä. Muistaakseni kun otin tämän tikun käyttöön, tuli asennettavaksi vain tuo katseluohjelma dvbapp.exe. Ja siis sillä samalla softallahan voi tietysti tallentaa ja myös katsoa tallennettuja ohjelmia. Mutta tätä ohjelmaa se ei osannut avata.

tytti
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > tallennettua ohjelmaa ei voi katsoa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy