User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 22.1.2025 / 07:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > netti hidas
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Netti hidas
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kameli83
Junior Member
_
23. huhtikuuta 2007 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on oikein veemäinen ongelma. Elikkä HjT-loki on puhdas, spywareja/malwareja ei löydy koneelta, mutta silti netti rupes takkuilee muutama päivä sitten. Siirtonopeudet on normaalit kun latailee jotain tiedostoa, mutta sivujen aukeaminen kestää välillä tosi kauan ja välillä taas ne aukeaa vallan mainiosti. Kaikki mahdollinen levyn eheytyksestä rekisterin putsaamiseen olen tehnyt, mutta silti ei toimi normaalisti. Voisiko jollain olla hajua tästä ongelmasta?
Kurg
Newbie
_
24. huhtikuuta 2007 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No voi olla ihan, että internet yhteys vaan pätkäsee aina hetkeksi...tai muutamaksi. Mikäs internet yhteys sinulla on? Minulla on Sonera ja tekee samanlaista 3-10 minuutin välein.

voltoob
kameli83
Junior Member
_
26. huhtikuuta 2007 @ 09:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, Sonera on kans. Mitä helvettiä tosta maksamaan, jos pätkii aina välillä.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > netti hidas

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy